19 avgust 2006

Ljubezen

Ležal sem v postelji. Bil je to poskus spanja. Ni šlo. Preveč misli mi je švigalo po glavi. Imel sem polno idej o spisu...
Dvajset let že tlačim zemljo pod nogami. Veliko? Malo? Oboje hkrati. Zdi se mi ko da sem še včeraj jedel mlečni riž v učilnici osnovne šole. Pa ga nisem :P
Človek se celo življenje razvija (in hkrati propada). Ravno zaradi tega je tako zanimivo. Vedno se lahko nadgrajuješ, nove izkušnje ti dajo nove poglede. In tako sem bil včasih nesrečen fantek v kotu sobe. "Ljubezen"... sem si mislil, kako mora biti lepo če te ima nekdo rad. Poskušal sem razne stvari, nekoč sem hotel postati "skejtar" :D Vse sorte je bilo. Bolečina, osamljenost... pa tudi lepi trenutki. Predvsem pa sem se naučil samostojnosti. Kar je pa težko. Življenje brez družbe nekako nima smisla. Bila je družba, bila. Takšna in drugačna. Prav vsak posameznik je prispeval k temu kar sem danes. Lahko rečem da je ni izkušnje, ki nebi bila koristna. Všeč mi je prispodoba z drevesom, ki jo lahko kvečjem klavrno obnovim: drevo, ki je vzklilo na neprijetnem in vetrovnem terenu, bo imelo močan les in bo dobro kljubovalo težavam. Drevo, ki je že celo življenje v zavetju, se bo zlomilo ob prvi nevihti.
Pa še en pregovor: upogni drevo dokler je mlado.
Mislim da je pomembno da se mladina zaveda sama sebe in kakšen potencial imajo. Vsak lahko postane dober človek če se potrudi. Vsak bi se moral potruditi. Kar se pa večinoma ne zgodi, saj jih že v rani mladosti zamotijo z neumnostni brez vrednot. Žalostno da se služi na izkoriščanju mladine. No sej nikol ne bo drgač. Jaz pač tako vidm in povem. Ampak mene to nič ne mori. Zakaj? Preprosto: ker nima smisla. Razumsko razmišljanje zelo olajša marsikatere skrbi.
Potem pa pride ljubezen :) Vedno sem si mislil, da je to le iluzija. Meni nedosegljiva, drugim le privid. "There is no such thing as love!" :D Grem stavit, da je prav vsak že pomislil na to ;) Ne smemo obupat ob prvem neuspehu. Nej povem še en rek: "I have not failed, I only haven't succeeded for the first 100 times". Življenje je en velik eksperiment. Vsak poskus je eksperiment. Ne veš kakšen bo izzid. Zato moraš biti pripravljen na karkoli. Tudi na to da ti strejo srce. Šele ko odpreš srce lahko doživiš pravo ljubezen, s tem pa tvegaš razočaranje. Kdor ne tvega ne profitira ;) No in tako sem po raznih razočaranjih, ljubezenskih in drugačnih spoznal Katjo <3. Res je dobro leto. Končno sem se psihično postavil na noge, našel svojo pot skozi goščavo. Potem pa iz grmovja skoči Katja :D "Wtf? Kdo si ti?" hehe. Nekateri pravijo da pride ljubezen ko najmanj pričakuješ, drugi pa da iz neba nič samo ne pade. No pri meni velja prvo ^^. Nisem pričakoval da bom kdaj tako srečen, da bom ljubil in bil ljubljen na tak način. Sploh pa nisem pričakoval da je vseskupaj tako lepo. Kot da me napaja neka nevidna energija. Naravnost orgazmično 8) :D. Ne, resno. Je primerljivo :) Le da eno traja nekaj sekund, drugo pa 24/7. Dva meseca in pol. Malo? Veliko? Vmesen odgovor na nevmesno vprašanje pa se glasi: srečno :)

1 komentar:

Calypsso pravi ...

o kok si pa to lepo napis.... <3 Tut jst sm prav tok srečna ko ti! Važno da sva srečna kajne :) ?