15 februar 2007

Refresh

Sedaj se že nekaj časa nisem oglasil na blogu. Ena pomembnejših novic je, da sem biokemijo pisal 8 :) Pa so mi grozili da se ga ne da narediti, če se učiš iz "Temeljev". Zdaj pa pravijo da sem imel krompir... whatever.

Za rojstni dan sem dobil od katje nov dvd pekač, ki podpira Label Flash. To je tehnologija laserskega vrisanja slike na zgornjo stran zgoščenke. Kontrast slike je sicer simboličen, moram pa še sprobati najvišjo kvaliteto. Zgleda pa nekako takole:

Luštna zadeva :)

Včeraj za valentinovo smo šli v kino Tjaša, Primož, Katja in jst, potem sva šla pa s Primožem še na dirko gokarta. Bila sva dokaj izenačena, bilo je super :) Bi se lahko vozil vsak dan, samo kdo mi bo dal denar.

Od Katje sem dobil za valentinovo najbolj ljubko darilo ever:


Ni komentarjev: