27 september 2007

Še živim

September se bliža koncu, objave pa že cel mesec nobene. Razlogov za to je več. Imel sem izpite, poleg tega pa še polno drugih obveznosti in dogodkov. Med drugim tudi smrt računalnika. Ampak o temu kasneje, bom strnil nekaj dogodkov v časovnem vrstnem redu:
- Končno sem imel čast Andreja (aka THOR) spoznal tudi v živo, to je bilo na avtomoto prireditvi, ki je bila na Gospodarskem razstavišču.
- Opravljen imam izpit iz biokemijske informatike, pisni in ustni -> 8 :)
Poleg tega je bil v načrtu tudi izpit iz strukture proteinov, ki je bil sestavljen iz dveh delov. Prvi del sem pozitivno (6) opravil, drugega nism niti pisal. Tako da to grem v bistvu še enkrat pisat. Poleg tega mi je ostal še ustni zagovor iz strukture atomov in molekul, za katerega mi je zmanjkalo volje in energije. Tako da ta dva predmeta me še čakata naslednje leto. Ampak se ne sekiram, ker mi ne bo vzelo veliko časa.
- Pri športni vzgoji sem si poškodoval nogo, en teden kasneje pa še roko. Tako da sm bil na pol invalid :D
- Pokvaril se mi je računalnik. Začelo se je na večer obilnih padavin in grmenja, in sicer v obliki problemov z internetom. Za tem se je stabilnost windowsov drastično zmanjšala zato je sledil "format c:" in ponovna inštalacija windowsov. Aja, še pred tem sem nabavil trdi disk, na katerega nisem mogel nikakor inštalirat operacijskega sistema, celo stari disk mi je zavračal zgoščenko z ročnim napisom "win xp". Tako sem se podal na lov za drugim CDjem in po mnogih telefonskih pogovorih in letanju sem ter tja je bil uspeh ničen. Potem mi je končno prišlo na misel, da je vsega kriv nov disk. In res, čim je bila prekinjena njegova povezava z matično so se problemi rešili. Tako je računalnik končno zaživel... za 2 dni. Ponovno so se pojavile težave z internetom, nato še s TV-tunerjem, in da skrajšam zgodbo, računalnik se nekega dne sploh ni več prižgal. Naslednji dan je prišel na pomoč še Primož, a tudi fizično resetiranje biosa ni pomagalo. Ostala je samo še ena rešitev - servis, kjer pa so postavili diagnozo: matična plošča je crknjena. Tako, računalnik se še vedno praši na servisu, jaz pa trpim ob tej rohneči škatli, ki ji Katja pravi "moj komp".
Je bilo kar dosti dela s tem problemom, da ne govorim o izgubi živcev (tipkovnica je utrpela silovit udarec ali dva) in denarja (135€).
Mimogrede, ko sem že pri Katji, sem ji malce obdelal računalnik. Obogatil sem ga za dodatni ventilator (120mm) in dva upora, ki skrbita da je hrup minimalen. Ampak... glavni problem še ostaja in to je hladilnik procesorja. V stanju pripravljenosti je temperatura CPU 60°C pri 5500 vrtljajih. Zelo slabo in toliko bolj hrupno. Ampak se bojim da bo treba ob reševanju tega problema ruvati matično iz ohišja, česar se ne veselim ravno preveč.
- Da se vrnem k mojim dogodkom - Matic je imel rojstni dan in če sem iskren, alkohol mi je pošteno stopil v glavo :D Kar sem po mojem solidno skrival, med drugim tudi z računanjem malce težjih produktov :D No mogoče me je pa to še bolj izdalo... :)

No to bi bilo zaenkrat vse kar se spomnim, pa v resnici ni ravno v pravilnem vrstnem redu. Zgoraj bom pa še objavil slike iz Krima, ki sem jih že davno obljubil (Matic je kriv!).

2 komentarja:

M_S pravi ...

ah sam matic matic, nism jst čist nč kriv :P
Kaj je zdj bl natančno s kompom? je že kj novga?

M_S pravi ...

aja aja, že vidm zgorej napisano =))