13 september 2009

Stil here

Malo zanemarjam moje T-filete. Vsakdanjika več ne pišem tule, drugih posebnosti pa itak ni. V bistvu sedajle pišem povsem brez motiva. Kar tako malo, da bo še en "kr neki" zapis. Ali pa bo morda "blodnja", še ne vem. Vem samo to, da se počutim dobro. Ne slabo, ne zelo slabo, niti ne obupno, ampak dejansko dobro. In kot kaže ni samo trenutno razpoloženje. Nisem sicer vsak dan ravno dobro, ampak videti je, da krize ni več. Naslednji teden se bom poskušal zmeniti za diplomo, učiti se bom tudi moral, medtem me pa čaka obilica "treninga" na kolesu. Navdušil sem se namreč nad bike trials (kako hudiča se temu reče po slovensko...). Zaenkrat še nimam nikakršnega pojma, ampak počasi iz dneva v dan napredujem in to je vse kar šteje. Vaja, vaja, vaja in če mi česa ne manjka je to volje. Nekako v letu dni pričakujem obvladovanje osnovnih veščin, s tem pa bo moj cilj glede na trenutno mišljenje osvojen. Razen če bom takrat šele dobil pravi zagon za resno ukvarjanje s tem. Bom še videl, vsekakor menim da obupal ne bom.

Slikca? Dobro, naj bo. Zanimiva naj bi bila zaradi velikosti zenic. Očitno se vzburim, ko se pogledam v ogledalo :D


3 komentarji:

Sandra pravi ...

Hej! Zgleda da sem zamenjala team: iz 'z lahkoto zaspim' sm prestopla v 'težko zaspim', pri čemer sm čez dan skoz v 'vertikali'.Pa sem bila mnenja, da to se pa men ne more dogajat, saj sem znana po svoji 'dremavosti'. Đizs fakin' krajst. Logonder bi pa reku: GROZA! Jaz pa pravm še: hehe, sam pa tole ni noben hec, hehe. Sam zaenkrat še nimam sfrkanega cirkadianega ritma...
Lp

Tim pravi ...

Sej nisi sama. Dons ponoč sm šu spat ob pol enih zjutri, zaspal nisem do pol petih oO

Tim pravi ...

http://timotej86.googlepages.com/RASTLINSKABIOKEMIJA.part1.rar