23 marec 2007

Google napreduje, reklame tudi

Zadnje čase zelo malo pišem. Vzrok temu je delno moja lenoba, delno pa dejstvo, da nimam nič pametnega za povedat. Sem pa opazil, da je google odprl novo storitev, ki se imenuje Picasa web albums. Storitev sama ni nobena inovacija, je pa novost pri googlu. Zaenkrat imajo uporabniki na voljo 1 GB prostora, urejanje slik in albumov pa je lepo in pregledno. Kar me ne preseneča. Praktično vse, česar se googlova ekipa loti, je uspešno. Prav tako tale blog. Po novem imamo lahko še kategorije ali "labels" tako kot pri gmailu in microsoftovi visti. Sicer sem se malo namučil, da sem popredalčkal vseh 40 prispevkov, a se je po moje splačalo.
Pri googlu mi je všeč tudi to, da za vse storitve potrebujem le eno uporabniško ime in geslo. Ker pa ponujajo skorajda vse internetne storitve je to zelo praktično.

Obstajajo sicer neke govorice, kako bo imel google kmalu pod nadzorom slehrnega uporabnika in s tem cel svet, ampak menim, da je strah odveč. Zasebnosti tako ali tako skoraj nimamo več, kaj mi pa lahko še vzamejo pa ne vem. Plačevati ne mislim ničesar, itak pa so danes v vzponu zastonj storitve v zameno za vsiljivo reklamiranje. Toda tudi tu obstaja rešitev. Dandanes "pop-up" okna niso več problem, prav tako obstajajo elegantne rešitve za izogibanje nadležnih reklamnih pasic ali "bannerjev". Pri uporabi firefoxa je to še toliko manjši problem, saj je potrebno namestiti samo dodatek, na primer "adblock plus". In reklame izginejo... brez sledu ;)

Seveda pa velja omeniti še enega izmed najbolj motečih načinov reklamiranja, to je spam. Če človek še tako pazi, bodo nekje staknili tvoj e-mail naslov in te jebali v glavo z raznoraznimi banalnimi sporočili. Dovolj je že ena napačna registracija, ali pa že to, da damo naslov svojim prijateljem, ki te mimogrede vpišejo na kaki sumljivi spletni strani...

Pa se ne konča pri pošti ali spletišču. Ne. Šli so celo v računalniške igre! Edina igra, ki jo igram že odkar je prišla ven, je counter-strike (CS). Zame je precej realistična in še vedno dovolj preprosta, da jo je užitek igrati. Seveda bi bilo brez človeških nasprotnikov brezveze. No, kakorkoli, sedaj so se spomnili že v igri montirat reklamne panoje (beri: jumbo plakate) :O
Mislim to je pa že preveč. Najprej so pred kakim letom ali dvemi, med nalaganjem igre kazali majhno okence z nevsiljivo reklamno vsebino. Sedaj pa moram poleg tega gledati še veliko reklamno sporočilo, vedno ko pogledam status igre. Tudi to še ni vse! Med tekanjem po navideznih pokrajinah so dodali reklamne panoje. Ki, kako priročno, menjavajo svojo vsebino od časa do časa. Ironija pri temu pa je, da so reklame v večji resoluciji kot tekstura okolice :D

Svašta! Pa da se ne omejim samo na računalnik. Ker živim dokaj na robu Ljubljane, si nisem mislil, da bom imel praktično pred blokom kdaj jumbo plakate. Res je, da se "center" širi tudi v mojo okolico (ravnokar sta iz zelene okolice pod mojim balkonom zrasla dva nova bloka). Hja, takle mamo....

Reklam po navadni pošti pa mislim da sploh ni potrebno omenjat.

No, da ne bo tale post napisan samo v negativni energiji, bom za konec izdal še moj najnovejši MTB cilj, ki me je očaral na prvi pogled. Ob prvem lepem vremenu ga osvojim! Haha, kaj se slepim, ob prvi priliki, ko ne bom imel šolskih obveznosti do vratu :D
Torej, turo čez lepo Slivnico si lahko ogledaš tule.

Ni komentarjev: