25 marec 2007

Viktorji 2006

Pričakoval sem da bo zanimivo, pa so me vseeno presenetili. Bilo je namreč super. Edina slaba pripomba gre predčasnemu koncu prireditve, ker se mi začetek Prison Break-a skorajda ni posnel. :P

Jurij Zrnec je car! Se mi zdi, da je to kar splošno mnenje in da drži. Svoj talent je pokazal že pri prejšnjih viktorjih, ki jih je vodil, poleg tega sem imel pa tudi to srečo, da je imel "predstavo" na mojem maturantskem plesu. Cela dvorana gospodarskega razstavišča se je nasmejala do solz!

Dobro je vedeti, da se slovenski sceni ne obeta izumrtje humorja. Hribar in Jonas se bosta počasi začela umikati iz scene, ali pa bosta ščasoma pristala v zaprtem oddelku na Polju :)) Tako da Zrnec prav gotovo obeta, po mojem največ, poleg njega je tudi Godler in še kdo bi se našel.

Ni komentarjev: