05 april 2007

Zakaj T-files, oracla?

Verjetno ni nikomur, ki se je znašel tule, jasno od kje pobiram te naslove. Razlaga ni očitna, je pa preprosta. "T-files" je analogija na X-files. To pa zato, ker je bila to v mojih ranih letih najljubša nanizanka. Že občutki ob uvodni glasbi so bili izjemni :D Poleg nostalgičnega je tudi praktični razlog. Tale blog je v bistvu sestavljen iz datotek, dosjejev in je kot mapa z listi. Zato "files". Črka "T" pa jasno predstavlja mojo začetnico. Torej mapa z mojimi zapisi :)

Potem ostane še "oracla". To ime morda še spremenim, če se bo dalo. Izvira pa iz pogovorov z mojim prijateljem Arnejem. Beseda je izpeljanke iz besede "oracle". To pa je bil v starih časih prerok, modrec, jasnovidec... Orakelj nastopa tudi v filmu Matrica, kjer sem sploh prvič (no ja morda sem že pred tem gledal dokumentarec o grški pokrajini, kjer naj bi bil prerok) slišal zanj.
Z Arnejem sva velikokrat bluzila o jasnovidnosti in podobno, enkrat pa sem se zatipkal in falil zadnjo črtko, tako je nastal "oracla". Od tedaj naprej se me je prijelo to ime (oracla powah in podobne bedarije).


Ni komentarjev: