16 april 2007

Moj črni blog

Marsikdo bi si misli, da sem metalec ali kaj podobnega, ker imam tako "temačno" stran. Pa sploh ni res. Fora je v temu, da moje oči zelo rade počivajo. Siv font na črni podlagi je sigurno bolj blagodejen, kot črn font na beli podlagi. Ob tem skrbim tudi za zdravje oči morebitnih bralcev ;)
Odkar sem dodal števec, vidim da dejansko ljudje zaidejo na moj blog. Če pa kdo z zanimanjem bere je pa že povsem druga zgodba. Glede na to, da nimam komentarjev je odgovor verjetno bolj negativen :D Ali pa so (ste) bolj sramežljivi. Če bi pisal moj blog zaradi drugih, bi se morda celo sekiral, ampak v prvi vrsti pišem tole kot moj osebni dnevnik.

Vrnimo se nazaj k črnemu ozadju. Glavnega razloga namreč še nisem izpostavil. Gre namreč za to, da s črnim ozadjem varčujemo z elektriko in s tem pripomoremo k ohranjanju narave. Saj veste, letos je kot tsunami pretresla svet Neprijetna resnica in ob topli zimi se nam je Al Gore zableščal v obliki božjega sla. Spoznali smo, da je treba ukrepat, zato smo vsi skupaj z nasmeškom na ustih za 5 minut izklopili vse električne naprave v domovih (razen hladilnika, zmrzovalne, klime, bojlerja, računalnika...). Od začetka sem bil še zaskrbljen, ampak taka osveščenost ljudi mi je vlila nov zagon.

*Se odpelje z avtom v šolo*

1 komentar:

M_S pravi ...

:D dejstvo je, da mi ne mormo s tem nč narest in so take ali drugačne akcije brez vezne.
da se 1% folka tako ravna je bedasto. medtem ko ZDA pa ostale države tako onesnažujejo da je noro