28 april 2007

Viva T-2!

Prispela je pisemska ovojnica. Tako bela in gladka. Na njej je bilo moje ime in logotip podjetja T-2. Moje zenice so se razširili, ko sem jo zagledal. Nestrpno sem raztrgal kuverto in začel brati vsebino. Zgodilo se je nemogoče, odobrili so mi priklop VDSL interneta. Žurka!!!!

Kakšno pa je ozadje zgodbe? Pred več kot pol leta sem poslal na T-2 pogodbo, ki je bila zavrnjena s strani Telekoma, češ da imamo neprimerno parico. Že takoj sem vedel, da nekej ne štima, ampak nisem mogel ničesar. Ker ima T-2 zelo slabe izkušnje s Telekomom, so vseeno vztrajali in na koncu le dobili zeleno luč. Tudi neke tožbe so bile v igri, ne vem podrobnosti. Kakorkoli že, po več kot pol leta so me obvestili, da se lahko takoj priklopim na njihov internet. Poleg tega so pripravljeni plačat vse stroške odklopa trenutnega ponudnika interneta, v kolikor bi si namesto čakanja omislil novo pogodbo (za 24 mesecev na primer). Nisem mogel predvideti, da mi bojo šli tako na roko, zato sem kar ostal pri mojem ultra-high-speed telemach/arnesovem kabelskem internetu -> 512/128 kbps. Na ta način lahko brez stroškov kadarkoli prekinem pogodbo, ker je vezava že zdavnaj minila (če pa še nebi, bi jo itak plačal T-2 oziroma telekom?).
Prav tako bomo naročili telefonijo T-2. Skupni strošek vseh storitev bo tako približno jurja (4 evre) dražji, medtem ko bo moj internet 16krat hitrejši, telefonski pogovori pa cenejši! (8/1 Mbps).

Svaka čast podjetju T-2 za vztrajnost in ugodno ponudbo, v kratkem bom pa upam lahko rekel tudi za kvalitetne storitve :)

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

ej super pišeš! sem se čist naključno znajdla na tvojem blogu :D newgame

Tim pravi ...

Hvala, sprejemam tud denarne prispevke :D