27 april 2007

Prokleta garancija

Kot je že znano, se mi je okvaril mobitel. Joystick je komajda uporaben, gumb za fotografije je poginil. Z največjo muko sem iskal primeren servis in informacije o popravilu, večkrat že obupal in odlašal z zadevo. Po raznih forumih sem klečeplazil za pomoč potem pa je nekdo omenil da imajo novejši SE-ji 2 letno garancijo. Najprej mi je šla informacija mimo ušes, potem pa sem še enkrat pomislil. Kaj pa če mam tud js 2 leti garancije? Obsedeno sem začel kopat po omari in končno prišel do škatle z garancijo in računom. Že na škatli je bila velika nalepka: "24 mesecev garancije".

Preostanek dneva sem z glavo butal ob steno, osupel nad lastnim kretenizmom :D

No sej bomo videli če mi bodo sploh priznali garancijo, ampak tako imam vsaj veliko boljše izhodišče.

Ni komentarjev: