23 april 2007

Začetek MTB sezone

Danes sem se prvič letos odpravil na pravo malo turo. Seveda je to šele ogrevanje, moral sem preveriti temperaturo in kondicijo. Oboje je ugodno. Toplo je bilo ravno dovolj, poganjanje pedal pa mi sploh ni bilo težko. S takim veseljem sem oddrvel, da se sploh nisem ustavljal :D Res, ponavadi ko grem na Rožnik, vmes vsaj malo počivam, danes pa najprej "šprint" v prvem delu in malo bolj umirjeno v preostanku klanca. No, pri gostilni sem si za par minut oddahnil kot vedno in potem z vso hitrostjo do cerkve, pri čemer je pesek letel na vse strani. Odložil sem kolo in komaj prišel do sape :D Za tem sem naredil še krog po parku kjer si je nekaj mladih podajalo frizbi. Neko dekle je bilo v kopalkah, zaradi česar sem si jo nekoliko bolje ogledal ^^ Sem bil pa zato deležen grdega pogleda, ko sem se peljal mimo tipa, ki je bil z njimi. Verjetno je bilo moje opazovanje preveč očitno, ups.
Odločil sem se, da grem dol po novi poti. V neznano, kot mi je v navadi. In kot je pri meni že običaj, se je izkazalo da odločitev ni bila najboljša. Prišel sem na pešpot, ki gre tik ob ograji živalskega vrta, ki pa je na srečo vodila na malo bolj vozljivo pot. Ponovno sem prevozil moje nekdanje prizorišče nesreče. Gledal sem in gledal ter se čudil, kako se mi je uspelo obdržati na kolesu, ko sem brez zavor drvel po tistem klancu :D
Mudilo se mi je domov, zaradi faksa, zato sem po gozdni kolesarski stezi (vič - koseze) peljal proti biotehniški fakulteti in potem po PST čez grbo in domov.
Prevozil sem sicer samo slabih 8 km, dobrih 30 minut vožnje, ampak bilo je super! :)

Kar se kondicije tiče imam tako kot vedno problem z dihanjem. Noge bi me nesle še naprej, pljuča me pa začnejo matrat in se moram umirit. Sej ne vem a je to normalno ali ne, še dodatno mi je moril cvetni prah. Ne vem a mam blažji seneni nahod, mogoče blažjo astmo, ali pa preprosto občutljiva dihala. Se mi je že zgodilo, da sem zaradi problemov z dihanjem moral iti sredi noči na urgenco, sam kaj ko zdravniki niso za nobeno rabo...

No kakorkoli že, ne vem zakaj, ampak pred leti mi je bil Rožnik veliko večji napor kot danes. Komaj čakam Slivnico!

3 komentarji:

M_S pravi ...

jst tud na cajte zadne cajte kolesarm, sam grem mal manj zahtevne ture :)
sm pa ugotovu da je z mojmu kolesam 2x težje poganjat kokr pa s fotrovim :/
HOČEM NOV KOLO! :D

Tim pravi ...

Ja razlika med kolesi je lahko ogromna! Pomembno je tud kakšne gume maš in kok so napumpane. Al pa recimo teža kolesa.

Js tud mislm da rabš nov kolo, da mi ga boš kdaj posodu k bom v bistrci :P

M_S pravi ...

ja jst mam ogromne gume, fotr ne. mam pa kr dobr napumpane. pa kolo mam težji od fotra :) vsaj men se tko zdi :D

hehe, no pol pa kej prispevi pa se bomo kej zmenil :P