10 april 2007

Menjava hladilnika na grafični

Kot sem si že pred časom obljubil, sem tudi zares zamenjal hladilnik na grafični kartici. Izbira hladilnikov je velika, pomagali pa so mi na izklopu in sicer s tem testom. Odločil sem se za Zalman VF900-Cu. Žal mi trenutno ne dela fotoaparat na telefonu, tako da nisem utegnil dokumentirati današnje akcije v mojem računalniku. Zadeva pa je zgledala nekako takole:

PREJ (Gigabyte-ovo hlajenje):


POTEM (Zalman-ovo hlajenje):


Inštalacija ni bila težavna, itak sem vedel kaj storiti še preden sem zadevo kupil. Plačal sem 33,30 € kar je zelo nizka cena za ta izdelek. Ne vem zakaj ampak mlacom ima poceni stvari :)

Kaj sem pridobil? Računalnik je po novem skorajda popolnoma tiho! Že najtišja glasba preglasi tistih nekaj decibelov šuma, ki ga računalnik po novem zmore. Moje zadovoljstvo je res na višku, že ves čas si želim TIH računalnik in evo... hladilnik na grafični je bil srž problema od začetka. Poleg tega se je temperatura znižala, zraven pa sem dobil še mini hladilnike za RAM na grafični in kontrolo obratov ventilatorja, ki sem ga skupaj z kontrolo od procesorja lično skril v odprtino za CD/DVD enote.

Počutim se kot majhen otrok z novo igračo :D Naj omenim samo še to, da sem bil pri odpiranju škatle prav tako nestrpen kot Jonas s svojim novim Apple Tv ("pizda pejt že vn iz škatle!!")

Ni komentarjev: