01 avgust 2007

Bunny hop

Zdaj, ko vem da se tako imenuje, sem bil celo deležen napredka. Nisem se uspel organizirat za kako turo ali pa se mi ne da. Zato pa sem se odločil, da grem le na Rožnik in medtem vadim bunny hop. Ne vem več kje sem izbrskal njegovo ime, ampak potem mi je google hitro poiskal ogromno uporabnih informacij. Tudi danes (pišem za včeraj) sem našel nove napotke in celo video ponazoritev. Sedež mora biti čim nižje, najbolje pa je trik razdeliti na dva dela in vaditi vsakega posebej. Mi je pa uspelo nekaj centimetrov že brez tega. Je pa res da me roke bolijo ko hudič :D Ne vem, morda premalo tehnike in preveč naprezanja? Če gre človek gledat posnetke na internetu zgleda tako zelo enostavno... pa ni. Z BMX-om gre sigurno lažje, ker je ravno namenjen za take naloge, gorsko kolo je pa težje in manj okretno. Poleg tega so različne informacije, nekaterim je lažje s trdakom, drugim pa s fullyjem. Če nimaš tehnike je fully po mojem boljša izbira.
Kakorkoli, bil sem vsaj malo uspešen, bolje nekaj centimetrov kot nič.

Mtka mi je avto parkirala pod lipami, pa ravno včeraj je bil v avtopralnici :S (iz lip se cedi nek med in je ves avto pikast in lepljiv...)

Komur ni jasno kaj je bunny hop, tule je link do razlage (pa tud youtube je radodaren z razlago).

Če koga zanima si lahko pogleda tudi dober tutorial za bunny hop.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

da se furaš po rožniku. nice ;)
mogoče sem pa tebe videla pred dnevi, ko je neki tip zrvel mimo mene, jaz pa sem skoraj s klopce priletela, ko sem se tako ustrašila =D
fajn pišeš... še tako naprej