17 marec 2008

Ponedeljek

Zanimiv dan. Zbudil sem se kot vsak začetek tedna zelo nejevoljno. Z 90% zaprtimi očmi med meglenimi oblikami najdem utripajočo in vibrirajočo napravo zraven glave in utišam piskanje. Še prej si izostrim vid in pritisnem tipko "dremež". Kmalu se spomnim na vremensko napoved, ki je za popoldan napovedovala dež. Z velikim naporom sem si ukradel dodatnih 10 minut poležavanja, ki jih bom potreboval za uporabo avtobusa. Na koncu sem jih zaradi obiranja itak spet zgubil. Zaradi neprijetne izkušnje z dežjem prejšnji teden sem tokrat vzel "ta veliko" marelo in ne zložljive. V stilu: ne bo me noben dež jebal v glavo!

In bil je lep sončen dan, jaz pa ob dva žetona.

Vmes pa 7 strnjenih ur predavanj, ki sem jih presenetljivo dobro absorbiral. Seveda s pomočjo kave, sirove štručke in peciva s čokoladnim nadevom (in 4193 konzervansi). Med potjo v in iz šole pa sem zamišljeno opazoval okolico. Vsak dan se peljem po Tržaški, ampak ponavadi v obliki voznika in ne potnika. Skoraj sem dobil občutek, da sem v čisto drugem kraju ^^

Delnice pa propadajo... in propadajo. Ampak dobra stran tega je da... ma iz koga se delam norca, tle ni dobre strani :D

Sem se pa odločil da bom spet malo filozofiral po blogu, ampak ne ravno ta moment, ker se nočem spravit v slabo voljo.

P.S.: po novem sem slepi potnik :D

3 komentarji:

Calypsso pravi ...

lol anja je tut pizdila k je uzela tavelko marelo s sabo pol pa res žge zunej :)) Pa zakaj bi se spravu v slabo voljo zarad filozofiranja :/ Hehe zej si mn vreden k si slepi potnik :))) I love you!

M_S pravi ...

welcome to the club :))

jst sm pa glih dons dobu ponudbo od Dnevnika, da nej ga naročim, da bom spremljal dogajanje na borzi in ostala stanja, k jh loh na netu gledam :D

M_S pravi ...

že dva tedna gledam tale pondelk. dons je tork btw :P