26 marec 2008

Zdaj lahko varno izklopite računalnik.

Jap. V tej fazi so trenutno moji možgani. Ampak pred spanjem sem si rekel da moram končno nekaj še v blog spacat. Hm, kje naj začnem. Naj opozorim, da je bo nesoslednost besed zagotovljena. In očitno tudi uporaba čudnih besed ^^. Torej čakaj kaj sem hotel povedat. Aja ravno sem gledal polnočni klub o verovanju. Spominjalo me je na gledanje epizod nadaljevanke Lost. Gledam, poslušam, čakam, pa je bilo vse skupaj zaen drek. Ma kaj, niti to ne. Skoraj kot pogovor politikov. Vsi so na veliko govorili, pa nič konkretnega povedali. Ok no, očitno je ideja Vsepovezanosti dokaj popularna. Ziher je Tamara od Krefta pobrala to svojo filozofijo :P Kr neki govorim, saj vem ja. Ampak nekaj mi je še ležalo na duši. Aja točno. Zadnje čase sem precej pod pritiskom šole, saj si silno želim narediti tale izpit... prvega aprila. Pač je tak datum kaj morem. Posledično se ne morem sprostit. Nimam nobene volje, vse kar počnem nasprotnega od učenja, se mi izguba časa. Zaradi tega sem tudi precej asocialen. No to sem itak že po naravi malo, zadnje dni pa mi sploh ni do pogovorov in druženja. Tako da bi sedaj izkoristil priliko in pozdravil prijatelje/ice, ki se jim sploh ne javim *blush*. Posebej bi izpostavil naslednje: Andrej, Lina, Matic, Neja, Primož, Urša, (in še kdo bi se našel). Po abecednem zaporedju seveda :P Še s Katjo se mi komaj ljubi pogovarjat. Še najraje bi nekje ležal ko klada. Na plaži 8) Dodatno me frustrira dejstvo, da že 2 meseca pripravljam piknik, pa me vreme vedno znova zajebe. In kot da dež in mraz nista dovolj, mora še ta zdriz curljat iz neba (kao sneg). Saj bi dal sliko, ampak se mi ne da. Ker je res tako padal kot že dolgo ne.

Glede naslova bi pripomnil eno nesramno. Včasih so bili windowsi tako kurčevi, da je bil uspešen shutdown tak gromozanski uspeh, da te je program ponosno obvestil čez cel ekrat. Čudno da ni bilo zraven še himne :P

In ko govorimo o himni. In pijancih. Ja, pravilno ugibaš - Prešeren. Naj me koklja brcne, če nimamo najbolj modre himne kar jih je. Naš bivši tisočak si že zaradi teh par vrstic zasluži velik respect. Tako da bom zaključil tole moje pohabljeno skrapucalo in "nazdravil".

Živé naj vsi naródi,
ki hrepené dočakat dan,
ko, koder sonce hodi,
prepir iz svéta bo pregnan,
ko rojak
prost bo vsak,
ne vrag, le sosed bo mejak!

2 komentarja:

Calypsso pravi ...

a tko!! Še z mano se ti ne da pogovarjat! Že prou boš vidu k te nam nč klicala. Te že vidm k me boš pol klicu tko enkt zvečer: Ja kaj pa nč ne kličeš a si kej zamerla.. ja ja boš vidu hudiča! :P

M_S pravi ...

glede piknikov bi jst dodal:
al te zajebe vreme, al pa jst nimam cajta :D