03 april 2008

1/5 Zmage

Uspelo mi je izpolniti moj prvi letošnji veliki cilj. Trud okoli bioorganske kemije se je na srečo izplačal! Iztržil sem čudovitih 8/8 :) Če upoštevamo, da sem se bal negativne ocene, je to jasno daleč preko mojih pričakovanj. Lahko rečem, da se mi je odvalil ogromen kamen iz srca. Zdaj imam še dodatno motivacijo za naprej. Moj končni cilj je opraviti vse izpite do sredine julija. Kar pomeni natančno 4 izpite v mesecu in pol. Ravno to pa predstavlja še ostalih 4/5 letošnje Zmage. Ampak ta izpit je bil po svoje najtežji, tako da grem optimistično naprej, kljub temu da se mi ponavadi načrti v določeni meri sfižijo. Seveda me čakajo še razni kolokviji, seminar, plakat, poročila ter 4 udeležbe pri športni vzgoji, ampak to je itak drobiž. No glede na to da moram seminar pripraviti do torka je začetni drobiž kar obremenilen.

Zanimivo je tudi, da je letos prvo leto, ko imam povprečje izpitov (za ta letnik) kar 9. Ampak kot vsak študent ve, je najlažje pospraviti prvi semester. Na tesno bo šlo. Jutri dvojne vaje -> dvojno poročilo, čez vikend izdelava seminarja, potem dva tedna intenzivne genetike, poročilo iz genetike in kolokviji iz vseh preostalih predmetov (4). Nekje vmes pa moram najti čas se naučit v celoti za vsaj en izpit, najraje genetiko, potem pa še encimatiko in fiziologijo vsaj delno, biofizikalno pa lahko kar pozabim saj bom imel potem itak 3 tedne časa samo za njo. Jah nič, se bo treba začeti sprot učit... *se na glas zasmejim*

3 komentarji:

Calypsso pravi ...

Še bl zajeban je pa to dejstvo, da morš umes najdt cajt še zame :P

M_S pravi ...

čestitam =) se prav spet nau nč cajta za nas pa piknike? :P

Tim pravi ...

bo bo sam ne ta vikend, naslednji pa res!