23 november 2008

Lipoglav

No, zbudil sem se namesto ob devetih šele ob pol enajstih. Ravno da sem pojedel, potem pa malo na zrak (lep dan pa to...). Avto je kljub pomanjkanju antifriza preživel vožnjo po ledeni noči. So me pa zato že takoj zatrli nesposobni vozniki. Najprej že po 100 metrih me nekdo izsili - prileti iz stranskega dovoza izza hiše. Potem se ta isti človek ustavi v križišču kjer ima prednost... Sledila je seveda klasika avtoceste, grem lepo 140 in gre nekdo prehitevat s 100 in potem upočasni celo na 90. OOOOOOOOK sunday drivers...

V glavnem na koncu sem le prispel v Grosuplje. In sva šla z Uršo in njeno Lizo malo okoli lipoglava. V nekem momentu se mi zdi da se je celo videl Triglav. Splezala sva na tri lovska "razgledišča" (kakorkoli se že temu reče). Pa me sploh ni bilo tako strah kot včasih.

Ko sva se nadihala svežega zraka pa nazaj domov učit. Kot vedno naredim ko mi teče voda v grlo, sem šel gledat uspeh pri temu predmetu v preteklosti. Šokiralo me je ko sem videl tako visoke ocene, pa tako težak predmet :O Kot da to ni dovolj, sem iz nekaj starih izpitov ugotovil, da se nekatera vprašanja VEDNO ponavljajo. No, zdej se morm pa samo še naučit :D

Pa še slikca iz izleta. Če dobr pogledaš se vid tud Uršo, le kaj je počela :P

2 komentarja:

M_S pravi ...

Kaj Urša počne?
Urša je bila prijazna? :D

Tim pravi ...

U bistvu sploh ne vem točno, ker sm se ukvarju s slikanjem ^^ se mi zdi da si je vezalke zavezvala...