17 marec 2009

Sanje

Nevmesna: Dvakrat zapored smo imeli petek trinajsti. Brez računanja bi na pamet rekel da je to precej redek pojav. Na 10, 15 let?

Zanimivi so naši možgani. Oziroma CŽS (centralni živčni sistem). Miljoni celic, miljarde molekul nevrotransmiterjev in drugih biotikov, biljoni signalov in neskončno različnih povezav, ki tvorijo našo zavest in podzavest. In potem zaspimo. Sanjamo.

Smešno, ampak prav neverjetno je, kako sem vesel, kadar imam res slabe sanje in si oddahnem, ko se zbudim. Nato se smejim sam sebi, ker sem se realnosti zavedel šele postopoma. Včasih sanjam tudi kaj lepega in me povratek v zavest malo zamori.

Kaj pa ko... se zbudim... odprem oči... in se zavem... da je realnost lepša kot kakršnekoli sanje? :)

4 komentarji:

Neza. pravi ...

Lol, sm že hotla rečt da ne morta bit 2 petka zaporedoma trinajsta... Pa mi je pol kapnil v glavo, da po uni moji logiki najbrž res ne morta bit :D

(Če si pač zastopu kaj sm hotla povedat :D)

Lafri. pravi ...

Stari, na čem si ti? XD Ker js bi tud to :D

Tim pravi ...

@Neža: Zajebani tale naš koledarski sistem a? :D (ja sm zastopu :P)

@Laura: Boš mogla pa kr sama sebe pojest :P
Sam ne priporočam, k pol bo zame manj ostal ;)

Lafri. pravi ...

pa zakaj me ti zmer spomniš na muvi Feed? XD It's getting a bit freaky, you know XD