21 marec 2009

Vmesnik

Zakaj vmesnik? Ker bo "vmes" med dvema objavama. Zajebano a? :P

Proslavljam! Poročilo sem dokončal. Zamujam 3 dni, ampak ne bom pustil da mi to pokvari veselje :D Posledično mi manjka 3 dni učenja za trDNA, ampak kot sem rekel, ne bom se zlomil! *steče v kot jokat*

Mufinov ni več oziroma zadnji primerki čakajo, da jih jutri nek bedak odpelje 70 km stran :D

Blagajničarka v kinu vič je zasačila glavna igralca nekega slovenskega filma kako sta na premieri šla na wc opravljat posebno potrebo. Ne da se mi iskat naslova filma. Ženska ima res fetiš na nadlegovanje ljudi, ki se... imajo radi (kot je bilo razvidno še iz njenih drugih zgodbic).

Urša ima ima dodaten X kromosom. Ne moreš na Šmarno goro gor in dol v skupnem času 48 minut :O

Človek ne more imeti bolezni norih krav, pač pa krojcfeld-jakobovo bolezen (ne da se mi iskat pravilnega zapisa).

Česen vsebuje žveplove spojine (izotiocianate), ki odganjajo krte.

Česen je lilija.

Jutri je nedelja.

in

Jaz jo ljubim <3

1 komentar:

Lafri. pravi ...

Sem pogledala v kofe, pa je rekel, da tud ona tebe =P
=*