11 junij 2009

Dneva D in E


Za spremembo oba uspešna. Tale trDNA je od mene terjala veliko truda. Prvi in sklepam/upam tudi zadnji izpit letos, ki sem ga moral dvakrat opravljat. Po mojih informacijah je najtežji, čemur v prid govori tudi dejstvo, da ga je pisalo na tem roku 7 absolventov, pa sta samo 2 naredila (pa še to oba s 6). Ampak naša generacija je pridna in smo bili pozitivni trije od štirih. Na koncu sem dobil 9 in sem res zadovoljen. Sploh ker so mi sedaj ostali samo še izpiti, ki so kvečjem lažji. Pa tudi časa za učenje bom imel dovolj. Je pa res da imam zadnji izpit septembra :(

Kakorkoli, tole je lepa prelomnica zame in si zasluži svoj vpis. Še en korak bližje k diplomi. Aha, ko sem že pri temu, grem napisat mail asistentki, če je še kaj prostora zame!

3 komentarji:

M_S pravi ...

oo čestitke za super oceno ;)

Tim pravi ...

Hvala :P

Kapucka pravi ...

jp ti še 1x čestitam...pa amte nov prt?=D hehe..joke(=