17 september 2006

Atlantis

No pa sm bil prvič v tem vednem mestu. Morm rečt da mi je blo fur dobr :) Katja je bla prej že večkrat, js pa nism bil na bazenu že ful dolg. Zato mi je bil pa tobogan ful ušeč wiiiii :D savna bla tud fajn, vroče za umret itak. Mel sm ful cenej karte k so mel glih eno akcijo, tko da me je pršla celednevna samo 1740 sit. Za ta dnar se pa že splača it. Čeprov zdej me kr neki cajta ne bojo vidl. No to je blo učeri. Dons lahko pa samo povem da je bil dež kot še nikoli doslej. Hočem pred blokom v avto in tko 5 cm vode :O Kanali sploh niso požiral, isto po cestah sm se počutu k da sm na Camel trophy :D Je blo zanimiv. Pa da ne pozabm oment, zadnjič sm vidu v Kranju Damjana :)
Kaj nej še rečem, Katja je šla domov, zdej se en tedn ne vidva, morm it še avto registrirat, pa čez dva tedna se mi začne faks in glih takrat nam pridejo kopalnco prenavlat.
Naložil sm si Half Life Episode One, tko da grem zdej špilat 8)

Ni komentarjev: