18 september 2006

Priprave na Vrh Bače

Podrobno sm si ogledu zemljevid, naprintu napotke in karto ter si označil pot. Računalnik mi je izmeril 27 kilometrov dolgo pot, na internetu piše da je 29 km. Prbližn pravilno. Baje da je zelo lepo, ampak poletja ni več :/ vseeno pa se v četrtek obeta lepo vreme, morda v petek še lepše. Na vremenkotu sm si gledu kdaj so najvišje temperature v dnevu in moja mala raziskava je dala sledeči rezultat: od 13. do 18. ure. Torej mam 5 ur da izvedem moj kolesarski izlet. Opravil bom po moje v okoli 3.5 urah. Same vožnje bo po moje za dobre 2.5 ure, ostalo so počitki. Pot znam skorej na pamet in tud ni velik možnosti da se zgubim. Kupt si morm dve energijski pijači, dva dvojna snickersa in še liter vode. S sabo bom mel še vetrovko in čelado. Kako bo zgledal dan:
Ob 10 vstanem in pojem zajtrk. Čez nekaj časa pojem makovke in se dobro najem kruha in salame (lol kera športna prehrana :D), kar se zdi čudn, ampak mislm da se obnese dobr. Okoli poldneva si grem spokat kolo v avto in se odpelem. V roku ene ure (50km) sm v Zalem Logu, kjer se spokam iz avta in začnem kolesart. Torej od 13. do 18. ure mam ugodno temperaturo za vožnjo. Predvidevan prihod nazaj do avta je nekje okoli 17. ure
in do 18. ure sm že lepo doma.
Komi čakam! :)
Tle je pa:
zemljevid poti
opis s fotografijami #1
opis s fotografijami #2

1 komentar:

Calypsso pravi ...

Uff to se pa boš zmatru :)) Sam glj d mi pazš d me nau skrbel!!!!