16 november 2006

Apollo 11 in pristanek na Luni

Pred leti sm prvič zasledil idejo o temu, da Američani leta '69 sploh niso pristali na Luni. Takrat je bila to bolj šala kot resna debata. Vsaj jaz sem tako videl zadevo. Danes pa berem en forum in najdem celo skupino ljudi, ki so nekako prišli do mišljenja, da je bilo vse skupaj samo potegavščina. Presenečen nad ljudmi (sicer res večina niti 16 ni stara) se odpravim v širni splet po dodatne informacije. Najprej na wikipedijo in od tam me preusmerijo na tole stran. Nekje je treba začet in stran se mi je zdela verodostojna. Bolj ko sem bral, bolj sem bil zgrožen nad zagovorniki teorije zarote. Res neverjetne trditve imajo. Ne bom zgubljal besed, ker na prej omenjeni povezavi vse piše. Vedno znova sem presenečen nad norostjo ljudi. In dejansko, vsak dan je prvi april. Imamo verske fanatike, politične fanatike, marsovske fanatike zdej po novem še zarotniške fanatike :S Pa to se širi kot kuga. Koliko je potem sploh še normalnih ljudi??

Ni komentarjev: