12 november 2006

Primož - 21. letni poba

Pa je prišel čas ko je tudi Primož dopolnil 21 let. Kot se spodobi smo dogodek malo proslavili na našem vrtu ob prijetni toploti (in dimu) ognja :)
Seveda smo si postregli z ustreznimi žlahtnimi kapljicami, kot so malibu-cockta, absinth, bandidos. Meni alkohol začuda ni preveč pasal, morda zaradi prevelike količine zaužitih smokijev ^^ Še vedno pa dovolj da sem bil malo bolj "vesel" :D
Na koncu smo bili vsi malo bolj veseli, še posebej pa Tjaša, ki je po moje šla ene 3 runde predaleč. Kasneje je to potrdil tudi njen želodec. Tudi katja je popila kar veliko, še potem ko sem jaz začel abstinirati. Pa se ji ni pretirano poznalo, dokler ni začela hoditi (cik cak). Ko je zmanjkalo drv, smo se bili prisiljeni zgubiti v noč (in spalnice <3) kjer smo prižgali drug ogenj ;)

1 komentar:

Calypsso pravi ...

hehe v spalnice a ne :P ma je blo fino ni kej <3