21 november 2006

Menjava hladilnika

Včeraj sem imel res natrpan urnik. Od osmih do petih šola, potem urejanje zadev glede nakupa stola, takoj nato v center po nov hladilnik, doma nardit krompirjeve svaljke in po večerji zamenjah hladilnik na matični plošči. Pol je blo pa treba že počas spat :D


No zgoraj na sliki se lahko vidi star in nov hladilnik čipovja. Zlatega sem dal ven seveda zato, da ga bom lahko pri zlatarju vnovčil za denar. Kakih 180 tisočakov bo bojda naneslo. Ne vem zakaj sem se sploh kdaj odločil, da ga kupim, se ne splača. Kaj pa če nič od tega ni res :P
No stvar je taka, prejšnji hladilnik je potreboval ventilator in po tem, ko mi je v glasnih mukah umrl že drugi ventilator, sem se odločil, da za vedno zrušim dinastijo brenčečih ventilatorjev. Od sedaj naprej se mi northbridge hladi v popolni tišini temnopoltega lepotca, ki se bohoti ob grafični kartici. Za celoten postopek je bilo treba iz ohišja odstranit matično ploščo kar je najbolj brezvezno. V mislih pa imam še menjavo hladilnika na grafični plošči, ker je vlogo lokalnega razgrajača sedal prevzel prav on. Bom še videl koliko bo volje in sredstev. Z dosedanjo izboljšavo pa sem zaenkrat zadovoljen.

Ni komentarjev: