06 december 2006

Ko zmanjka bencina...

Odkar imam svoj avto, nisem še nikoli odlašal s točenjem goriva toliko časa, da bi mi ga dejansko zmanjkalo. Do danes :D Ko se je prižgal indikator za "prazen" tank, sem vozil še kak teden, oziroma nekje 50 do 100 km. Danes zjutraj sem se še uspešno pripeljal na telovadbo in nazaj, popoldne pa sem nameraval na Brezovico končno napolnit tank. Vem kako zgleda ko je bencina še dovolj pri ax-u in polo-tu, tako da sem pričakoval podobno pri puntu. In sem se rahlu uštel :D Namreč lučka se očitno prižge bolj zgodaj, prav tako pa goriva prej zmanjka. To pa sem ugotovil že po nekaj minutah vožnje proti Brezovici. Imel sem srečo. Namesto po tržaški, sem ubral krajšo pot, ki pa je bila hkrati tudi varnejša, ker je veliko manjša. Ravno pri semaforju s tržaško pa mi avto odpove :D Uspel sem ga nekako obrniti, in zopet je bila sreča na moji strani, saj - glej ga zlomka - je bila ravno tam cesta primerno razširjena za širino enega avta, na tisti razširitvi pa mi je avto ponovno "zaspal". Kot da sem parkiral ^^. Slučajno me je v tem trenutku poklicala Katja, vendar kot je očitno, sem bil nekoliko zaposlen :) Zanimalo me je koliko sreče mi je še ostalo in zapeljal sem ponovno na cesto. Moja sreča pa je trajala ene 20 metrov. Avto je brez hrane popolnoma obnemogel. Treba ga je bilo poriniti dol s ceste, pri čemer mi je pomagal mimoidoči. Kot rečeno, sreča v nesreči je bila tudi ta, da sem bil izjemno blizu doma (in mimogrede tudi petrola :D). Tako sem poklical fotra, ki mi je prijazno s kolesom pripeljal bencin od kosilnice ^^. Gulp, gulp, gulp, gulp.... Juhej, avto ponovno živi! S tem se je pustolovščina zaključila, kajti tedaj sem se lahko odpravil na Brezovico, kjer sem uspešno izvršil misijo 8)

Ni komentarjev: