11 december 2006

Pozor, kolesarska steza!

Tole pa leti na vse, ki nepremišljeno stopajo po kolesarskih stezah. Kaplja čez rob je bila, ko mi je danes pred kolo izza pregrade na avtobusni postaji stopila ženska, brez da bi se prepričala če je to varno. In kakšna je bila posledica? Ja zaletel sem se v njo kaj pa. Na srečo sva se le obdrsala, kot pa čelno trčila. Če bo šlo tako naprej si bom na kolo montiral bodice!
Zakaj so ljudje tako butasti. Ne samo v avtu, ampak še ko so peš. A je res težko videti na tleh rdečo progo na kateri je narisan možic na kolesu. Enkrat se enostavno ne bom mogel izogniti nesreči in bo prišlo še do resnih poškodb. Mogoče ljudje zmotno mislijo, da kolesar ne more narediti večje škode. Ampak kaj pa če vozi med 20 in 30 km/h kot recimo jaz. To se sicer ne sliši veliko, ampak je treba upoštevat udarec 70 kilske gmote s to hitrostjo!

Pa ni fora v temu, da se jezim za vsako malenkost. Ne. Vsak dan naletim na ljudi, ki stojijo ali hodijo po kolesarski stezi. Kar pa ni tako hud problem, ker se jim pač izognem in je zadeva rešena. Se ne splača sekirat zaradi tega. Dobesedno skakanje pred kolo je pa nedopustno. Ob temu se spomnim situacije, ko sem se nekoč peljal domov po tržaški cesti (kolesarski del pločnika). Vse prazno, razen starke, ki se je muzala po pločniku. Brezskrbno se peljem, nakar se bakica odloči, da bo naredila prekršek in prečkala tržaško cesto tam kjer ni prehoda niti semaforja. Kar bi mi bilo vseeno, če mi nebi v prvi fazi tega postopka stopila pred kolo ravno ko sem bil od nje oddaljen le nekaj metrov. V kolikor nebi imel dobrih reflesov ali je nebi pravočasno opazil, vemo kaj bi se zgodilo. Potem bi bil pa pomožnosti še jaz kriv, da bi bila ona pohabljena, če ne celo mrtva.

Folk, dejte opazovat svojo okolico! Ne ogrožajte sebe in ostalih po nepotrebnem. Jasno? Verjetno ne, ampak upanje ostaja...

Ni komentarjev: