23 januar 2007

2007 - 1986 = 21

Čas neusmiljeno teče, mi pa bezljamo za njem. In tako je prišel dan, ko sem dopolnil 21 let (+9 mesecev?). Malce mi je sumljivo, namreč od ranega jutra pa do sedaj lije kot iz škafa, upam da to nima kakšnega simbolnega pomena za prihajajoče leto. Bi bilo pa zanimivo, če bi bila temperatura kakih 5 stopinj manj, v tem primeru bi se ravnokar podil po ljubljanskih ulicah in verjetno v industrijski coni rudnik :D. Sneg sneg kje si...
Kakorkoli že, danes je moj rojstni dan. Wow, ravnokar se je zabliskalo zunaj... tulijo alarmi od avtomobilov. Madona, to pa je bil grom in pol! ura je 20:18. Če bo kdo slučajno brskal po spominu, ki živi v bližini.
Kje sem ostal... toliko stvari je za povedat. Danes je kljub vsemu dober dan. Že navsezgodaj ob ničti uri, mi je Katja voščila vse najboljše za današnji dan :) Čisto sem pozabil na datum in me je res razveselila. Kasneje pa mi je poslala še čudovito voščilo prek emaila :) Hvala :***
Spet grmi... to se nebi zgodilo če bi snežilo!
Ok. Kmalu po polnoči sem prejel voščilo še od Mateje. Hvala za pozornost tudi tebi :*
Med mojim dopoldanskim spanjem telefon zopet zazvoni, tokrat je bila Urša (in Špela). Še en moment, ki me je nasmejal in razveselil :) :*
V popoldanskih urah se je javila še Lina, na svoj način seveda ^^ Hvala :*
Nazadnje pa še Ivana, ki se ji tud lepo zahvaljujem :*

Od vseh naštetih sem prejel zelo različna in lepa voščila, ki se mi zdijo kot zrcalo njih samih :) Res sem vesel da vas poznam in da ste z menoj v mislih in vas mam rad!

Seveda pa moram omeniti še moj rojstnodnevni piknik, ki je potekal preteklo soboto. Kot se je izkazalo, bi bil glede vremena bolj ugoden petek ali nedelja, vremonoslovci so me pač malo nategnili. Je bilo pa vseeno dokaj toplo in sončno. Tipičen 20. januar :D
Piknik sem hotel imeti, ker je vprašanje kdaj bo zopet tak vremenski pojav na tak datum. 15 stopinj sredi zime? Pol pa svizec zavije čokolado v folijo :D Ampak dejstvo je, da trava že poganja, spomladanske rože so dobesedno že odcvetele... Čez par dni pa sneg, wtf XD Zabavno, ni kej.
Saj bi prilimal kako sliko ali filmček, pa nisem našel ustreznega materiala. Zato bom lepo z besedami opisal. Zbrali smo se Primož, Tjaša, Matic, Katja in seveda jaz. Za pijačo in hrano je bilo lepo poskrbljeno. Udeleženci so me presenetili tudi z lepimi darili (h Katjinem darilu je prispevala tudi njena mami), ki so bila več ali manj neperverzne narave (ane Matic?). Na pojedino sta prišla tudi moja starša, ki pa sta se daril tradicionalno vzdržala. To je bilo smeha s tema pojavama :D Gledano vseskupaj smo se imeli ful fajn. Škoda le, da je moral Matic predčasno oditi, poleg tega se mi je zdel ves čas nekoliko nemiren in z mislimi odsoten. Si predstavljam kaj (kdo^^) mu je šlo po glavi.
Na evo, spet grom in alarm.
Auaaa. Zdaj ko sem se stegnil da razprem žaluzijo me je zaskelelo v roki. Ponoči sem si namreč poležal skrčeno roko in se zbudil bolečinah, ki še kar nočejo zbledeti. Koj kurac?! :D

Lahko še omenim, da učenje solidno napreduje. Trenutno sem obdelal okoli 360 (težja snov) strani učbenika, ostalo pa mi je še okoli 240 (lažja snov). Na koncu pa bom še enkrat preletel vseh 600 strani :D Poleg tega me čaka drug teden še kolokvij in mu bom namenil vsaj kakšen dan. 7. februarja pa še delni izpit iz fizikalne kemije. Potem bom pa končno lahko malo zadihal, preden se zapodim v priprave za kolokvij iz fizikalne kemije in seveda gradivo za izpit mikrobiologije, ki bo 9. marca. Nadaljni načrti so še v izdelavi in v veliki meri odvisni od uspehov v naslednjih nekaj tednih. Tako da je kar pestro.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

še enkrat vse najboljše :)

moje darilo je bilo čisto neperverzno. Pač poučna tematika ^^