14 januar 2007

Gokart

Po mnogih letih sem zopet sedel za volan gokarta. V BTCju imajo tiste električne gokarte in z Maticem sva se odločila, da greva malo dirkat.

In je bilo SUPER! Sprva me je sicer presenetil volan trd kot kamen. Tudi vodljivost je povsem drugačna kot pri osebnem avtomobilu. Verjetno so me zaradi tega vozniške sposobnosti kvečjem ovirale. Že pri prvem ovinku sem preveč obrnil volan in skoraj trčil v steno :D No sej počasi sem dojel smisel vožnje in napredoval. Še vedno pa sem bil precej previden, ker mi kar ni prišlo v kri, da je to le gokart. Zato so me pa prehitevali prasci! :D Un možic, ki skrbi za progo, me je kar na daljinca upočasnil :O in ostala dva sotekmovalca sta zdrvela mimo. Komaj sem se privadil, že je začela utripat rdeča luč in zabave je bilo konec...

Do naslednjega dne, ko sva šla z Maticem še enkrat peljat! :) Tokrat sem zadevo vzel bolj resno in rezultati so se takoj pokazali. Sedaj sem bil jaz tisti, ki je prehitel :P Vaja dela mojstra in po mojem bi se zapeljal po progi še nekajkrat in bi mogoče še podrl rekord proge (ja seveda :D).
V glavnem, bilo je zelo zabavno, tule pa še diagram vožnje:


Ni komentarjev: