01 januar 2007

Novo leto

Že skoraj cel dan leta 2007 je minil, pa še vedno nisem popolnoma pri sebi. Je bilo zelo pestro silvestrovanje :) Večinoma je bilo fajn, na koncu pa je moj želodec kapituliral. Od tod dalje pa je moj spomin zelo ohlapen. Nazadnje se spomnim da sem pogledal na uro ob 12:09 (ali je bilo morda 1:09). Doma pa sva s Katjo prispela okoli pol štirih. To ni tako malo časa, pa vendar se skoraj nič ne spomnim. Vem da smo hodili od kongresca pa do maximarketa nekajkrat, da mi je bilo slabo in da sem bruhal. Vem da nisem šel scat niti enkrat, kar je za pijanega človeka zelo nenavadno. Šele okoli 11 dopoldan. Sicer pa smo bili pijani vsi. Sergej, Matic, Klavdija, Ajda, Katja in jasno jaz :D In moram povedat, da smo se imeli zelo fajn. Dokler ni bilo zame preveč. Je pa res da sem poleg alkohola zaužil tudi nekoliko THC-ja, ki je bil očitno kaplja čez rob. No kljub temu da nisem bil v življenju še tako nepriseben, je blo lepo. Še dodatno me je razveselil, da smo srečal Lino :) Res se že dolg nisva vidla.
Počitnice se pa sedaj končujejo, zabava je mimo, treba se bo učit. Do naslednjega novega leta :)

2 komentarja:

Calypsso pravi ...

Hehe da ne boš pozabu :P Scat si šou ene dvakrat domov sva pa pršla okol 4 oz pol 5 :)

Anonimni pravi ...

Tolk o mojem spominu :D