20 maj 2007

MySpace in kruh

Imel sem toliko stvari za povedat, pa mi sedaj prideta na misel samo zgoraj omenjeni zadevi. Torej moj myspace se nahaja tule (dokler se ne spomnim vzdevka, ki se ga ne da spreminjat). Ja poleg tega sem pa včeraj ponovno spekel kruh. Tokrat sem se recepta držal zelo ohlapno in sem delal bolj po občutku. Skorajda mi je uspelo! Okus in izgled dobra, pečen je bil dovolj, toda ni bil dovolj rahel. Prvič mi je lepo uspel, pa je bil neslan. Naslednjič je bil preslan. Potem pretrd. In evo tokrat spet premalo vzhajan. Ampak imam teorijo. Testo je bilo premalo mokro in se zato ni dovolj napihnilo. Verjetno bom naslednjo soboto ponovno poskusil.

Poleg tega sva s Katjo, ki naju je navdahnil Jonas, poskusila narediti "pečene rože" (ocvrt bezeg). Noben od naju ni bil ravno navdušen...

No tule pa še slika od tokratnega hlebca:


Lahko pa mimogrede omenim še to, da smo bili v petek pred Križankami kjer so razgrajali Laibach-i, včeraj sva šla s Katjo pokukat na marihuana march (kupu novo Ziggi opremo :)), danes pa sva šla po Ljubljanici malo veslat. Prijazni stric mi je računal samo eno uro, čeprav naju ni bilo skoraj uro in pol :). Je pa precej poceni zadeva, samo 2,5€/uro.

1 komentar:

M_S pravi ...

lol kera slika na myspacu :D ha ha :)

drgač pa sta dost pogumna da sta probala jonasa uponašat :P