31 maj 2007

Zegn da te kap :D

Hja, danes ob prijavi na kolokvij ugotovim, da nisem še oddal zadnjega poročila. Takoj ga naprintam in kmalu sem se odpravil na faks, da ga oddam. Zavijem z avtom na ulico kjer ponavadi parkiram in se zamislim: "Hm... avto bo parkiran samo okoli 5 minut, ali naj iščem prost parkirni prostor, ali naj parkiram kjer ni dovoljeno... no ja, ura je okoli 16 in morda se bo kakšen le našel. Če ga ne bo, se obrnem in parkiram na začetku ulice kjer se ne sme."
In res, imel sem srečo, ravno en plac je bil prost. Nek Romun se je ravno pred mano spravljal parkirat, tako da sem za parkiranje potreboval minuto več, kot bi sicer porabil. Veselo parkiram in se odpravim proti faksu (po ulici navzgor). In kaj zagledam v daljavi? Pajka ki je ravno nalagal avto točno iz tistega mesta kjer sem nameraval sprva parkirat. LOL!

2 komentarja:

M_S pravi ...

u pismo tole je pa bla sreča :)
višja sila kaj? :P

Tim pravi ...

Očitno me je nekdo resno vzel ko sm si reku: "may the force be with me" :)