05 junij 2007

Češnje v betonu

Ljubljana. Mešanica betona, asfalta, megle in ljubljanskih srajc (ter vsega ostalega kar je slabo). Vedno znova in vedno bolj. Še vedno pa si nisem na jasnem kaj prevladuje, foušija ali zabitost?

Danes me je ponoči pošteno mučil spanec. V posteljo sem se pospravil okoli 11 pa do 3 še kar nisem spal... Tako da je bilo vstajenje šele okoli 12 pa me zaspanost še kar ni minila. Popil sem kozarec vode in nekaj rumovih kroglic, nato pa sem se odpravil na vrt, kjer sem splezal na češnjo in nabral kake pol kile sadov. Ogromno jih je še ostalo gor, prekinilo me je vreme - veter me je zibal skoraj do morske bolezni :D No itak pa nisem imel več moči, odsotnost zajtrka je opravila svoje. Pa tudi zadnja dva dni zelo vestno uporabljam wrist ball, kar mi je oslabilo roke (ki so že tako bolj švoh :D). To napravo bom tudi demonstriral enkrat danes in pokazal video.
No torej prenehal sem z nabiranjem češenj in iz neba se je glasilo sporočilo: "takoj domov če ne boš moker!" In res, nekaj minut po mojem prihodu domov se je pošteno ulilo. To je postala že dnevna rutina. Kar je pravzaprav dobra stvar, saj se tako lažje osredotočim na učenje. In ko smo že pri temu, v naslednjih 10 dneh imam prvo priložnost, da si zagotovim vpis v 3. letnik 8) (kolokvij in izpit). Po mojem ne bo problema. Potem pa v miru opravim še ostale neobvezne obveznosti.

Pa še vzorec domačih hrustavk:


EDIT: Dodana fotka na željo Katje :P


7 komentarjev:

M_S pravi ...

držim pesti, da narediš izpit in kolokvij pa vse ostale, ki te še čakajo ;)

Tim pravi ...

hvala :)

M_S pravi ...

btw tim a obstaja kkšn stvar, ki te opozarja na nove komentarje?

Tim pravi ...

greš v "settings/comments/Comment Notification Address" in vpišeš svoj mejl :P

M_S pravi ...

ahaa... no zanimivo =) hvala :)

Tim pravi ...

ob uporabi gmail notifier ali google talk ti pa itak skor takoj nardi "blump" ko dobiš nov mail, kamor spada tud obvestilo o komentarju
(se prav da ne rabš skos čekirat mejla)

Calypsso pravi ...

zakaj nisi dau raj une fotke češn k so u skledi k je res lepša fotka