12 junij 2007

Prva 10ka!

No pa mi je le uspelo. Analizno sem pisal 10 točk od 10 možnih 8)
Moram pa priznati, da je bil to najlažji kolokvij doslej, poleg tega asistentka zelo radodarno/površno ocenjuje, če sklepam kako je popravljala poročila. Mogoče pa je bila sreča na moji strani in nisem naredil nobene površne napake. Znal sem pa res pravzaprav vse.

Moje učenje je bilo sestavljeno iz pregledovanja vseh poročil (11) in reševanje 8ih nalog, ki smo jih dobili za vajo. In to je to :D Ne razumem da je bilo pozitivnih ocen samo približno polovica, od tega sva samo 2 pisala 10 točk.

Mogoče mi je pa učenje za izpit pomagalo, kaj pa vem...

4 komentarji:

M_S pravi ...

čestitam za 10ko B) le tako naprej ;)

M_S pravi ...

tim kaj dobim za tole? :P
http://shrani.si/files/kajdobim127b6.jpg

M_S pravi ...

a bo tole delal?
[img]http://shrani.si/files/kajdobim127b6.jpg[/img]

Tim pravi ...

Dobiš nazaj čokolado k nej bi jo js od tebe dobil :P

Slike pa tle direkt ne morš nalimat, kvečjem link (v obliki html, k se mi zdi da se uporab "a href=link" v oglatih oklepajih)