08 junij 2007

"Tipičen" petek

Dan se je začel izredno zgodaj in zelo nenavadno. V bistvu sem ravno poskušal zaspati, ko zaslišim bobne. Wtf? :D Najprej sem pomislil, da je to posledica pijanih sosedov ali kaj podobnega. Ampak "muzika" kar ni utihnila. Kmalu se je pričela tudi vokalna spremljava, ki je bolj spominjala na zadnje krike umirajočega :D Firbčen kot sem, mi ni dalo miru dokler si nisem zadeve ogledal iz balkona. Dve osebi sta sedeli v podhodu (pod železnico) in pač ustvarjali. Sklepam da hare krišna? Svašta :D
(ura je bila od 2:30 do 3:00)

Moj drugi začetek dneva se je zgodil mnogo ur kasneje, nekje ob 12ih sem zaužil zajtrk. Med učenjem analizne kemije sem pisal Maticu in kmalu sva bila zmenjena za dirko z gokartom. No še pred tem sem ponovno obral našo češnjo. Zgodba je bila zelo podobna, le da sem tokrat nabral malo več češenj, in če se kdo spozna na Murphyja, bo vedel, da se mi je tik pred zaključkom iz drevesa stresla cela vrečka češenj... Po 20 minutah grmenja in vedno močnejšem vetru, sem jo ucvrl domov in se zopet rešil naliva za pičlih nekaj minut. Aja, pred tem mi je Matic zatrjeval, da ne bo dežja :D

Nato je bil na vrsti gokart. Končno sem lahko sprostil vso negativno energijo, ki se je nabirala te dni. In seveda sem postavil spet nov osebni rekord, ki znaša 30,57 sekund (za krog). Roke so me pa bolele kot še nikoli. Sva pa imela z Maticem sploh srečo, da sva prišla na progo, saj je bila rezervirana za celo armado ciganov (tako so izgledali pa še slovensko niso govorili). Ampak še dobro da naju je eden od skrbnikov dirkališča vrinil pred njih :D

Glede učenja sem pa končno "padu notr" in nimam več večjih problemov z ravnotežji, potencialni problem so še pufri, ostalo je simpl. Glede kolokvija sem si pa danes pregledal vsa poročila od vaj in naredil nekaj nalog, naštudiral sem računanje s standardnim dodatkom, drugih komplikacij pa mislim da ne bo. Časa imam dovolj da se naučim za 10 (pišem seveda 8 ali manj), za izpit bo pa prav tako dovolj časa, večino že znam ali pa moram samo še obnoviti. Imam dober občutek, kar me še dodatno stimulira k učenju in prepričan sem, da v naslednjem tednu naredim letnik 8)

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Dve osebi sta sedeli v podhodu (pod železnico) in pač ustvarjali. Sklepam da hare krišna? Svašta :D
(ura je bila od 2:30 do 3:00)
LOOL!!!!

Calypsso pravi ...

Tisto s hare krišno me je najbol nasmejal :)))))))

M_S pravi ...

kaj ti men skrbi povzročaš, da sm se resno zamislil nad mojim kratkoročnim spominom :D vidš da ti nism jst komentirov tega vpisa in zato tud pojma nism mel dons o karkšnih kol harih krišna :D

Ja glede vremena bom pa reku da se lohk vsak zmoti :P hehe

Ampak uni cigani so bli pa res ... *vesolc*