25 december 2007

Prvi letošnji drift :)

Dan se je začel, ko mi je mati naročila, da naj očistim avto ledenih oblog. In res je bil cel avto pokrit z ledenim plaščem. Celo makedam je bil prevlečen z ledeno odejo. Kasneje je namesto dežja začel padat še nekakšen sneg. Vse skupaj bolj švoh, centimeter ali dva. Vseeno pa mi ni dalo miru, da nebi preizkusil, če je morda primerno za driftanje. Na srečo je bila temperatura zelo nizka in moja prva postojanka (Interšpar Vič), se je izkazala za dobro drsalnico :)
Postaja številka dve je bil Petrol. Zmanjkalo mi je namreč bencina. Ko pa sem avto primerno nahranil, sem oskrunil še 3 parkirišča in se naposled odločil, da obiščem industrijsko cono Rudnik. Mikalo me je sicer tudi parkirišče pred halo A v BTC-ju, ampak tam sem že bil nekajkrat, poleg tega pa so me od tam nagnali že policaji, BTC-jevi "redarji" in celo plug.
Prvo parkirišče (se mi zdi pred Lesnino) je bilo precej prazno, dva avta in nekaj oseb, za katere ne vem vzroka prisotnosti. Po tleh so bili vidni sledovi driftanja, voznikov pa nikjer. Zapeljal sem se še malce naprej in opazil nekaj avtomobilov, ki je norelo vsepovprek :D
Ker je bila tema in sem bil osredotočen predvsem na to da se ne zaletim, ne vem točno kje sem bil. In tako smo driftali kar nekaj časa, še sedaj me boli roka od zategovanja ročne. Počasi se je nabrala velika množica ljudi in vzdušje je bilo podobno nogometni tekmi :D Gledalci so stali ob parkirišču in nekateri celo zobali prigrizke in se drli: "Wow lej to, hudo" in "Lej tega k nima pojma...". Jaz sem bil deležen predvsem slednje opazke ^^. Je pa res da sem bil edini s hatchbackom na sprednji pogon in še to s 55 konji. BMW-jem in enemu terencu res nisem bil kos, ampak prepričan sem da mi je šlo kar v redu, nekaj driftov se mi je pa zelo posrečilo. Bilo je super, ampak pomanjkanje družbe in utrujenost sta po določenem času privedla do naveličanosti in odpeljal sem se domov, še vedno poln adrenalina in z nasmeškom na obrazu :)

Katja pa naj bi med tem doma že spala, ampak mi je povedala, da si je v tem času nalakirala nohte... ženske res ne vejo kaj zamujajo :D

Bi prilimal video posnetek, ki sem ga posnel, ampak ker gor ni mene je brez veze :P
Moram pa povedat da je bil prisoten en človek, ki je z neko ogromno kamero snemal vse skupaj, upam da ni bil od policije :D

EDIT: Za videoposnetek klikni v prihodnost.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Tudi driftaš? Enkratno :D Adrenalinski človek torej :)

Tim pravi ...

Brez adrenalina se ne splača živet ^^

Anonimni pravi ...

S to izjavo bi se strinjal :D

Anonimni pravi ...

ajej...malce prepozno sem se spomnil: Vesele praznike :)