05 januar 2008

Novi "projekti" 2008

Imam nekaj zamisli. Prva se tiče vremenskih napovedi. Zanima me namreč koliko se vremenarji dejansko zmotijo pri napovedih - za različno število dni v naprej. Zato bom kake dva tedna beležil podatke in rezultat bo graf, ki bo lepo prikazoval odstopanje. Sej vem, ni treba ploskat :D
Drugi projekt bo nakup novega mobitela: Sony Ericsson k850i :) Poleg nakupa bom verjetno posnel "k750i vs k850i review". V angleščini, ampak ne navadni temveč indijski :D
Tretji projekt je izdelava ognja s pomočjo trenja. Navdušil me je kdo drug kot sam Ray Mears. Tudi to bo v obliki video reportaže. Moram samo počakat na boljše vremenske razmere, ker z mokrim lesom ne bo nič. Vztrajal bom pa dokler mi ne bo uspelo.
S kolesom nameravam prefurat vsaj 4 nove ture.
Naredil bom vse izpite za 3. letnik do konca septembra.

IN NE BOM VEČ PIL ALKOHOLA DO KOZLANJA!!! :D

Ob tej priliki bi se še javno zahvalil Maticu, ki se je zelo lepo potrudil, da sem prišel domov v enem kosu... no, da sem sploh prišel domov :))

1 komentar:

M_S pravi ...

Za letošnje novo leto vem, da si rekel, da za novo leto nikoli več ne boš pil :D