31 januar 2008

Update

Ene par stvari moram povedat. Zadnje čase si nekako ne znam vzet časa še za blog. Sicer pa gre vse več ali manj po načrtih, opravil sem vse izpite za 2. letnik, 2 kolokvija za 3. - enega celo z 10, v torek mam pa spet izpit. In tako naprej...

Kar se tiče mojih vremenskih analiz tudi nekako ratuje. Prav tako sem že pripravil orodje za izdelavo ognja s trenjem in ga tudi preizkusil vendar brez uspeha. Več o temu enkrat v prihodnosti, ko mi uspe in bom objavil slikovno/video vsebino.

Drsat je fino, samo res škoda da je tako toplo in se lahko v blejskem jezeru kvečjem kopam :(

In za konec najslajše, video posnetek driftanja, katerega sem se udeležil dober mesec nazaj (podrobnosti). Po čudnih poteh sem izsledil kamermana, ki sem ga že tedaj omenjal, vendar od njega nisem uspel dobiti posnetkov kjer bi se videlo tudi mene (sej ga bom naslednjič povozu pa bo). Tako da je tale filmček samo za predstavo kako zgleda, mene pa gor razen za 5 sekund v ozadju ni.

3 komentarji:

Calypsso pravi ...

wau nmorm vrjamit clo neki si napisu :)) sam brez omembe mene you bastard :>

M_S pravi ...

Tip je bil pa kar dobro kamersko pripravljen. Nasploh je dobr vse tole posnel.
Btw. mogoče veš ker komad je v ozadju? (pa ne tist na konc :D)

Tim pravi ...

Matic Matic, sej maš SONY ERICSSONA, uporabi ga!
Sej veš Track ID. Ampak nej ti bo, sm že js prečekiru, podatke pa sm ti poslov po smsu (k je že glih tko priročno naštimana ta funkcija).
In še za ostale: KLIK