10 februar 2008

Mraz

V petek smo šli malo pogledat na obalo in še v Trst. Kljub temu da naj bi bilo toplo, je bil hladen veter, ki mi je prišel do kosti. Ampak ker se nisem prehladil, sem se danes med snemanjem novega orto smart filmića malo namakal v ledeni vodi :D Naj povem da je izkušnja kar zanimiva. Sprva ne občutiš nič, potem se ti zdi da imaš noge zabetonirane in čez nekaj sekund nastopi močna bolečina :)) V imenu znanosti... no ja bodimo iskreni, v imenu zajebancije sem postopek trikrat ponovil in na koncu mi je bilo toplo ko sem moker stal na vetru :D

Kakorkoli, EU je zanimiva stvar. Ko se pelješ čez mejo imaš občutek kot da si v Černobilu, celotna mejna postaja popolnoma zapuščena ^^

And last but not least, dobil sem prvo 10ko med izpiti!!! :)

Pester teden je za mano, prav tako pa pred mano, saj se začenja nov semester in novi predmeti. Bomo videli kako bo šlo. Bo pa ta teden še bolj frej, potem pa imam v načrtu počasi učenje za naslednje izpite.

2 komentarja:

M_S pravi ...

a pol ste dobr posnel?

čestitam za 10! :)

Tim pravi ...

Jah no bolj povprečno..