28 februar 2008

Svetlobna hitrost!

Nekaj dni nazaj me je prebudil brutalen zvok vrtanja. Ne vem o čem sem sanjal med prebujanjem sem imel občutek vrtanja v glavo. Hotel sem zaspati nazaj, toda delavci so vztrajno nadaljevali z delom... kakšnim delom? KORISTNIM hehe. Blok so namreč opremili z optičnimi kabli in v roku enega meseca naj bi imeli možnost priklopa na FTTH (Fiber To The Home). Res da ni T-2 (oni so komaj prekopali od šentvida do centra, do viča bodo prišli ob svetem nikoli - no baje leta 2009) pač pa Telekom. Ja, ta krvoses, ki nam na vseh treh frontah informacijske tehnologije krade denar. Ampak nič več. Zaradi porasta poceni konkurence je očitno tudi Telekom dojel, da mora znižat cene. In najlažje to storijo na optiki. Se ne pritožujem, za polnih 20 Mbit simetrične povezave bom odštel na mesec borih 26 €. Saj vem, temu stavku se bom čez nekaj let smejal, tako kot se sramežljivo spomnim kako sem skakal od veselja nekaj let nazaj ob nakupu 0,5 Mbit nesimetrične povezave :D
Mimogrede, tokrat Telekom v ceni celo prekaša T-2, ki za isto uslugo vzame 28 €, je pa res da pri njih nimaš časovno vezane pogodbe.

Nisem si mislil, da bom tako hitro imel na voljo optiko, komaj čakam. Do takrat moram pa še usposobit mrežno kartico.

Torrents - be afraid, be very afraid! }:)

1 komentar:

Calypsso pravi ...

lol:)) da nauš orgazma dožveu k bo tok dobra hitrost