11 februar 2008

Pozor! Pozor! Strupena kača


Takole zgleda opozorilo na neki na pol zapuščeni stavbi, kjer se vsak dan peljem mimo v šolo. Naj bo še tako smešno, ravno ko sem slikal, je iz ne-vem-kje pridrvel razjarjen pes, ki mi je v trenutku zbrisal nasmeh iz obraza. Lajal je in se zaganjal vame, jaz pa sem se čim hitreje odpeljal. Poleg tega, da sem bil na "njegovi" zemlji sem bil še na kolesu in kolikor vem to psi še posebej sovražijo :D Tko da mu ne zamerim njegove jeze. Pa tud če sem iskren je bil bolj kuža kot pes, ampak še vedno me je prestrašil :P

Po tem ko sem prejšnji teden v torek podrl osebni rekord - 10ka, sem danes dobil še rezultat od sredinega izpita, za katerega sem dobil 9ko, kar je še en rekord, namreč do teh dveh izpitov nisem še dosegel na nobenem izpitu višje ocene od 8 :D Sej vem, z lepim se hvalim :P

Sem pa vesel da imam v tem trenutku opravljene vse izpite za 2. letnik, 2 izpita za 3. letnik, enega bom skoraj gotovo opravil še nekje marca/aprila (v prvo sem ga pisal 49%), in tako mi ostanejo samo še štirje izpiti, ki pa jih z malo sreče opravim še pred poletnimi počitnicami. Iz mojih ust v božja ušesa prosim :)

1 komentar:

M_S pravi ...

vidm da razturaš.
sam neki mi ni jasn :) tvoj blog gledam po ene 10x na dan zihr. ampak sm ta včerajnšni zapis šele dons vidu. pa sm stoprocenten da sem bil na tvojmu blogu od takrat vsaj 5x :D
Verjetno je težava v kkšnem catchu al pa piškotkih.