05 julij 2008

Sveti Jakob MTB

Kdo opazi nekaj čudnega na sliki?


No ja, ne ravno pravi MTB, ker je velik del po asfaltu. Vseeno pa kultna tura. Tokrat me je ponovno spremljal Matic. Začelo se ni preveč obetavno - Matic: "ti, js jutri dopoldne ne morem, razen do 9ih zjutrej". Hm... sem že mislil da ne bo nič iz tega, potem pa je ponoči deževalo in zadeva je bila praktično zaključena. Ampak bila je še ena možnost, da greva ob 5ih popoldne. In sva šla :) No, skoraj. Matic je namreč v zadnjem momentu ugotovil, da ima predrto gumo. In ker se ne dam zlahka, sva organizirala popravilo in ga tudi realizirala. Nato preverim še zadnjo stvar - Timo: "Matic, a za pit maš?", Matic: "Uuuu ne nimam, čist sm pozabu..". Jao jao, na hitro je bilo treba še njega oskrbet in potem sva bila res pripravljena. Le da sva zgubila eno uro. Ampak sva nameravala kompenzirat izgubo s hitenjem :D In Matic je res divjal pred mano, jaz pa sem samo upal da mu bo ob številnih hinavskih klancih zmanjkalo moči. Pa mu je res :P Sestopil je s kolesa in porival kolo. Ampak sem ga vzpodbudil da naj raje nadaljuje na kolesu. Poslušal me je :) Verjetno predvsem zato, ker je mislil in upal da je to praktično zadnji klanec :D No kakorkoli, bil je hitrejši od mene celo pot. To moram priznat, kar pa me niti ne preseneča. Do vrha kjer stoji cerkvica Svetega Jakoba sva prišla kar hitro, nato pa je imel Matic urgentne telefonske pogovore. Kar me nebi motilo, vendar sonce je zahajalo pred nama pa še 25 km... Sem prijazno potrpel (no, nisem imel izbire :D) in po kakšne pol ure sva začela spust. Ki je bil zelo hiter, vendar hladen z vlago nasičen zrak naju je temeljito ohladil. Matic je končno prišel na svoj račun in bojda so mu celo drkale* solze sreče :P Znašla sva se sredi Medvod in začela se je doooolga ravnina do Viča. Z Matičevim tempom je minilo kot bi mignil, v Tivoliju pa sva si lahko spočila oči ob pogledu na gruče jailbait komadov, ki so odhajale iz dvorane. Bilo jih je sigurno nekaj sto, če ne več tisoč. Bile so iz cele Evrope (po zastavicah sodeč).

Kljub vsem zamudam sva prišla do doma (vsaj mojega :P) že komaj nekaj čez 9. uro. Tokrat sva bolj malo poslikala, saj je album že od parih let nazaj na netu:

Sveti jakob

Povezava do načrta poti: MTB izleti

*dŕkati -am nedov. (r) zastar. - večkrat zdrsniti, zdrkniti: potne kapljice so mu drkale po čelu (SSKJ)

Končno je po številnih gnilih dneh sedenja za mizo z namenom in večinoma samo namenom učenja prišel ta oddih. Jutri bom prav z veseljem zaoral v termodinamiko. Ok, z veseljem ravno ne :)

5 komentarjev:

Tim pravi ...

Jailbait?
EVROPSKO PRVENSTVO "PLESNIH IN NAVIJAŠKIH SKUPIN" (04., 05. in 06.07.2008)

Anonimni pravi ...

jailbait? Nikoli nisem ob pravem času na pravem mestu :/

M_S pravi ...

Ah ja, blo je fajn, čeprov vzponi se pa kr niso in niso nehal... WTF?! :D

Anonimni pravi ...

pa glede na sliko...imajo tam približno 10m kolesarske poti?

Calypsso pravi ...

Kot kaže ja, in sicer v obe smeri enosmerno :D