02 september 2008

Timo... nek poštni paket si dobil iz banke

Mi pove fotr prek domofona. Nič jasno. Ves firbčen stečem dol - kolikor pač trenutno lahko tečem. In res, debela rjava oblazinjena kuverta me je čakala v nabiralniku. Hotel sem kar takoj odpreti, pa je bilo preveč zalepljeno s selotejpom. Pol minute kasneje pa sem v roki že držal odprt paket. V njem sta bila še ena manjša kuvertica in nek predmet zavit v plastično folijo in papir. In kot sem hitro ugotovil je bil to moj prvi GET WELL CARD v življenju. Urška in Vid sta se res lepo domislila in mi s tem prijetnim presenečenjem res polepšala dan :)
No tisti predmet ki je bil zraven, me je najprej spominjal na čokoladico-miklavža. Kar ni imelo smisla in ko sem odvil embalažo se je razkrila njegova prava identiteta - marcipanova ploščica. Kaj češ boljšga! :)

Urška&Vid are the best! ;)

Sicer se pa odkar sem prišel iz operacije samo bašem s sladkarijami. Mufini, čokolade, piškoti, rum kokos, še malo piškotov in spet čokolada. Kar se pozna tudi na teži. Shujšal sem namreč 3 kile! :D Odgovor se skriva v vodi. S tem da niti nisem prepričan če je bil tale zadnji stavek dobeseden ali ne. Dokaj malo tekočine popijem pa vseeno veliko hodim na wc. Edina možna razlaga je ta, da se mi je pri operaciji v telesu nabrala voda (padec srednjega arterijskega tlaka in zmanjšana glomerulna filtracija sta zmanjšala funkcionalnost ledvic, očitno posledica operacije in/ali anestezije)*, ki se mi je sedaj izločila oziroma se še naprej izloča. Kar me ne preseneča, saj sem se na začetku počutil zelo napihnjenega.

Takle mamo.

* - ugibanje in po vsej verjetnosti bulšit :P

Ni komentarjev: