26 maj 2009

Zdravje

Današnji izvidi krvi in urina so bili normalni. Seveda če zanemarim 5kratno povišanje urobilinogena :D

Se mi je pa popravil pH urina, kot kaže je povečan vnos mesa naredil svoje. Tudi pritisk se mi je nekoliko izboljšal. Zobke mam pa lepe, po besedah zobozdravnice. Ne estetsko lepe, ampak v smislu dentalne medicine, da ne bo pomote. Ampak to je samo sistematski pregled, tako da kdor me ne mara... še vedno je upanje da imam raka ali kaj podobnega ;) Sem bil pa hitro konec. Vsaj v primerjavi z ostalimi. V bistvu niti ne vem koliko je trajal za ostale, ker sem končal med prvimi (če ne celo prvi).

Tudi računalnik je doživel intenziven pregled. Oziroma kar formatiranje. Sicer je šlo narobe vse, kar bi sploh lahko šlo (nisem imel CDja za peko winsov, zapeku DVD ki je med inštalacijo povzročil abortus, disketa z RAID gonilnikom ni delala, USB ključ ni hotel prevzeti vloge nosilca podatkov, passporta mi ni zaznal, gonilniki so se delali norca iz mene...), ampak mi je uspelo. Tako da končno mi vsi programi normalno delujejo. Operacijski sistem sem (na roko) pošteno oklestil vseh nepotrebnih procesov in storitev. Trenutno imam odprt firefox in winamp, vse skupaj 30 procesov in 330 MB zasedenega pomnilnika. Groovy 8) V idle stanju pa 28 in 260. Nič ne bo s kupovanjem novega rama :)

Vse ostalo kar je novega, bo pa pač potonilo v zgodovini, ker mi trenutno nič ne pride na pamet (niti se mi ne da :P).

Aja, mogoče še zanimivost. Zadnjič sem videl invalida, ki se je vozil v invalidskem vozičku, zadaj pa je imel oznako "80" (avtomobilska oznaka, da vozilo ne more/sme preseči te hitrosti). Car :D

1 komentar:

M_S pravi ...

Men se zdi tale zdravniški pregled na faksu tok kr neki :D pr krvi sm mel vse uredu, edin mislm, da sm mel povečano število proteinov v krvi (al ne vem kaj že točn) in mi je rekla, da nej grem za to še na en pregled k osebnemu zdravniku pa tud to nism šu pa še vedno nism umrl :P