05 avgust 2009

Locked

Imaš skrinjo. V njej je nekaj, pa ne veš kaj. Možnosti sta dve: kazen ali nagrada. Ampak kaj ko nimaš ključa, da bi odprl in pogledal. Meni osebno sila neugodna situacija, veliko hujša kot če kar takoj dobim kazen.

In tako mi je danes padel ključ z neba. Oziroma natančneje interneta. Prva reakcija je bil jasno šok, pa ne zaradi presenečenja, ampak zaradi same teže, ki jo te informacija zame predstavlja. Če ne gledam nase me veseli, v nasprotnem primeru pač ne :D Kakorkoli pa sem vesel da ni več dvoma (oziroma je mnogo manjši kot prej). Navdušenja ravno ne čutim, vsekakor pa se je iz mojega srca zvalil kar velik kamen. Zdaj bo vse skupaj lažje prebolet.

No toliko o depresivnem pisanju za mesec avgust, več si ne bom dovolil. To be continued in September!

Drugače pa zadnji dnevi minevajo v duhu handyman-a. Popravil sem čelado (ja tudi to se da). Hotel sem popraviti/podmazati še orbidrek, pa je očitno v strahu pred mano nehal škipat. Zaradi moje najnovejše tehnološke igrače imam na računalniku sedaj dodaten kabel in mi je prekipelo. 2 podatkovna kabla za mobitele, 1 polnilni kabel za mobitel in sedaj še gromozanski kabel za fotkič. Zato sem si naredi ob mizi neke vrste stojalo/držalo za kable (slika ni priložena), ki je fenomenalno praktično. Danes ponoči nisem bil razpoložen za spanje in sem se nekaj čez polnoč spravil na youtube in se poučil o odpiranju klučavnic brez ključev. Takoj po zajtrku sem šel po dve ključavnici, ki jih uporabljamo za zaklepanje koles, si pripravil nekaj majhnih izvijačev in na hitro naredil še pripomoček iz sponke. Sponke ja... kaj vse sem že delal iz njih :D

Anyway, z nekaj truda mi je manjšo uspelo odpreti. Za večjo pa je sponka premehka, pa tudi sama ključavnica je že zelo stara in ni najboljši kandidat. I give you my first lock pick:




Aja in jutri grem spet na Košuto. Gre kdo zraven? Ne? Uf, presenečenje.

5 komentarjev:

M_S pravi ...

ne hvala lepa, ne bi šel zraven :P te pa vabim na pjačo, če boš mel cajt pred 8 uro popoldne :P če pa kasnej me pa poklič, ker ne vem kako bo :)

drgač pa zanimivo tole ampak jst se raje ne bom učil česa takega, ker nočem tvegati, da bom kdaj v kakšni podobni situaciji... :P

Tim pravi ...

V bistvu bom glih okol 8 konc al pa največ pol ure prej...

Tim pravi ...

aja, bi pa mal ponucu uno tvojo... ne morm se zdej iz glave spomnt, k vodo pošilja pod visokim pritiskom :D
da mal kolo spucam

M_S pravi ...

ja mene ene 5 do 8 ne bo več doma, bom pa kasnej, ampak ne vem kdaj :)

Tim pravi ...

No pol se pa slišva pač