29 avgust 2009

No matter how I try...



Patetično? Se popolnoma strinjam. Ampak tako je. Vsak moj trud, da se izvlečem iz te pasti, je pljunek v morje. Kako naj se rešim? Pripravljen sem storiti KARKOLI...

Čas celi vse rane? Očitno sem našel način, da se čas ustavi.

No tako, malo prehitevam s tem EMO vpisom, saj do septembrskega izvoda manjka še par dni. Sem se pa tudi odločil, da jih najkasneje z novim leto 2010 ukinem. Če ne celo blog na sploh.

4 komentarji:

Lafri. pravi ...

Oh cmon, pol pa spet ne bom mela kej brat...ajajaj :)

Tim pravi ...

Ja... komi čakaš take stvari brat :P

Lafri. pravi ...

ja valda :p pa sej me poznaš :p

Sandra pravi ...

KARKOLI? A se zavedaš, kako močna je ta beseda??? Pomen, da greš lahk tud v skrajnost, npr. koga pošlješ v večna lovišča. Ne, sej ne, to so spet moje krute. Čas sigurno celi rane, sam včasih traja zoprno(pre)dolgo. Važn je da se iz zadeve neki naučiš. Še posebi je zoprno, če stvari niso razčiščene oz. če človek ne dobi odgovorov na vprašanja, ki ga mučijo. Še huje je pa, če človek ne vpraša. Ampak slednje pri tebi verjetn ni the case. Tko da: let it go. Al pa dobi odgovore.