08 oktober 2007

Aj fil gud :)

Ne moreš verjeti, faks me je spravil v dobro voljo :) Po eni strani zaradi sošolk/cev, po drugi pa zaradi predmetov.

Današnja novost, profesor za BioAnorgansko Kemijo je pravi balzam (v akademskem smislu, da ne bo pomote :P ). Starejši možakar z nalezljivim nasmehom, razumljivim in urejenim nastopom. Prinesel je celo CD s power point slajdi (skripto)*. Snov pa tako ali tako ni videti težka.
Naj pa še mimogrede rečem besedo ali dve o profesorju za Spektroskopske metode. Lahko rečem samo to: sreča da ni obširen predmet :D Človek me spominja na policijskega komandirja. Res, če bi mi nekdo pokazal njegovo sliko in me vprašal kakšen poklic opravlja, bi bil to sigurno moj odgovor. Zelo je nestrpen, vsaka malenkost ga moti. Saj kot profesor si ekscesov ravno ne more privoščiti, ampak njegov negativen pristop se opazi v malenkostih, kot je na primer: Danes nas je opozoril, da ne smemo imeti kozarcev z vodo pri predavanju (pred predavalnico je avtomat), ker lahko polijemo po mizi, stolu in tleh, ki pa se bodo uničili ker so iz lesa. Am... right. Zadnjič je na začetku predavanja, še preden je začel govoriti stopil čisto ob rob učilnice in užaljeno začel gledati v tla, kao čakajoč na popolno tišino (stara fora prfoksov). In potem ko se ni slišalo niti dihanja več, je obrazložil kako je on vljuden, da ne skače v besedo, ko drugi govorijo. Treba je dodati, da sploh ni bilo posebnega hrupa in bi itak v roku 10 sekund od njegovega začetka predavanja zavladala smrtna tišina (kot se to vedno zgodi pri vseh predmetih, to je ena izmed razlik s srednjo šolo).
V glavnem, za brezveze komplicira in s tem kaže svojo nestrpnost, namesto da bi bil lepo skuliran. Ne rečem da je slab predavatelj, daleč od tega. Snov zelo razumljivo razloži, takoj nam je dal skripto, ampak kot privaten človek se mi zdi neprijeten, kar pa tudi pusti svoj pečat pri predavanju. Svoje opazke sicer zavija v humor, kar nekatere tudi nasmeji, ampak imam občutek, da je smeh njemu nekaj tujega. No dovolj moje psihoanalize :)

Danes smo dobili nazaj avto iz servisa. Za okoli 550€ so zamenjali vse gume, feltne in amortizerje (in še nekaj detajlov). In avto je kot prerojen 8). Res, prej sem imel občutek ko da se peljem v doma narejenem avtu, sedaj pa je občutek prav prijeten. Skoraj tako kot v mojem, 5 let mlajšem avtu. K istemu avtomehaniku bom tudi jaz naslednjič mojega peljal, v upanju da ga prav tako osveži.

Tako, jutri pa še zadnji predmet tega semestra, Encimatika. Profesorico smo že imeli pri predmetu Biokemija (saj v bistvu encimatika je le ožji del biokemije) in glede na izkušnje lansko leto bo to med najbolj zoprnimi predmeti letos. Prvič, imamo ga čez celo leto (torej veliko snovi), drugič predmet temelji na POMNENJU ne pa na razumevanju in tretjič, njena predavanja me uspavajo (morda je kriv predmet). Sicer pa je ženska čisto v redu.

*aja po novem sem uvedel zvezdice, ki bodo pomenile neko dodatno pojasnilo, zanimivost, ipd
Torej v prvem letniku smo imeli neka predavanja, kjer je profesorica kot nekateri ostali, predavala s pomočjo power pointa. Seveda smo jo prosili, če lahko tudi mi dobimo svojo kopijo ampak nikakor ni hotela. Bala se je namreč da bi njeno predstavitev zlorabili - ne vem točno kaj je imela v mislih, preprodajo predstavitve? krajo slajdov za lastno predstavitev? Svašta ane :D

1 komentar:

Calypsso pravi ...

maš prou glede srednje šole in tišine.. Pri ns je tko da se stopnjuje glasnost od začetka do konca ure in še bolj od začetka do konca pouka :)) No pa na koncu nas je itak pou manj :P