18 oktober 2007

En modrostni zob manj

Kratko in jedrnato: SAFR! Ni prav nič prijetno, ampak za zdržat bo. Skrbi me samo to, kako bom jedel. Poleg skromnega zajtrka je sta bila dva painkillerja vse kar sem danes zaužil in si ne predstavljam kako bi lahko karkoli spravil skozi usta.
No, verjetno nikogar ne zanima moje jamranje, tako da bom raje opisal kako vse skupaj zgleda:
Naročen sem bil ob devetih na oralni kirurgiji. Na kraj dogodka sem prispel ob 8:40, sprejeli pa so me šele ob 10:45. Do tedaj je bil moj zajtrk že davno prebavljen in skupaj z mojim nizkim pritiskom ni čudno, da mi je med operacijo postalo slabo (česar me je malce sram ampak kaj hočem).
Sama operacija je pa trajala okoli 20 minut in je zgledala takole: Dva ali trije vbodi za lokalno anestezijo, kar je malce bolelo ampak sem pričakoval da bo hujše, glede na lokalno anestezijo, ki sem jo dobil pri operaciji/puljenju nohta na nogi. Po nekaj minutah se je zdravilo razširilo čez celo polovico glave in pojavili so se neškodljivi mravljinci. Potem se je pa začela mesarija. Kirurgu je asistirala študentka (ja kdo pa drug...), ki je z neko črpalko "pobirala" kri, ki mi je lila (-da zveni malo bolj dramatično :P) iz ust. Med ekstrakcijo zoba je bilo potrebno žaganje in brušenje (podobno kot pri običajnem vrtanju za plombo). Najbolj creepy pa je bil zvok drobljenja zoba, ko da bi hodu po črepinjah :D Res je bil čuden občutek ampak večinoma me ni skoraj nič bolelo. Na koncu je Dime (kirurg) še naredil nekaj šivov in dobil neko vato, ki sem jo moral pol ure stiskati med zobmi. Nič kaj pretresljivega, ampak ko popusti anestetik začne svinjsko boleti. Da ne govorim o čustvenem žalovanju za vse prehrambene dobrote, za katere bom prikrajšan v naslednjih dneh :/

No pa še slikovna ponazoritev mojega stanja (glede krvi, vsake pol ure se mi nabere v ustih in moram izpljunit):

Aja še nekaj lahko omenim, mravljince čutim čez polovico glave še sedaj, pa tudi pol ustnice in jezika ne čutim čisto nič. Ne da me ne boli, ampak če se potipam, kot da ni moje meso :D Tko da očitno mi je prerezu kar oba živca, za jezik in ustnico. Ampak upam da se bo zadeva popravila...


6 komentarjev:

M_S pravi ...

resnično iz srca - o ti fuckin revež :| upam, da mene kj tazga nkol ne bo doletel :/

Calypsso pravi ...

zjle sm jedla jogurt in sm ponevedoma spet na tole premaknla... Ne vem zakaj mi ni noben ogrish noben rotten nagravžn sam tale fakin slika.. spominja me na menstro k se tko vleče ogabn :x

Tim pravi ...

Ne sej ni tok hudo, na srečo se v ustih precej hitro celijo rane. Sam res bi mi zdele pasu en kebab :D

Anonimni pravi ...

Hej, kolko časa si pa mel mravljince v dlesni, ker jest jih mam tud zdej - drugi dan po operaciji. Kolk cajta to traja?

LP
M

Tim pravi ...

Hm, malo mi že peša spomin, ampak če jih imaš še drugi dan, mislim da ni panike. Dokler nimaš omrtvičeno je kul.

Anonimni pravi ...

Hja, sj u bistvu je precej omrtvičeno, polovica spodnje leve ustnice, in zunanji del kože ki je pod njo - vse do brade :s Več al mn ne čutm nič ko se dotaknem, sam vsake tolk cajta pa začne srbet oz. mravljinčt... Če bo še jutr isto bom dohtarja poklicu.

Thx
MP