01 maj 2008

1. maj na Rožniku

Za spremembo malo bolj "izkoriščene" počitnice. Komaj sem si spočil od nedelje, že smo šli spet v akcijo. Tokrat kar peš, s celim barom v nahrbtniku :)) Ob osmih zvečer smo prišli do Čada in se vzpeli na vrh. Ne morem verjet, da mi je bil dejansko napor :O Je pa res da v bundi nisem imel ravno veliko šans, da se nebi vsaj malo preznojil. To pa ni bil edini čas, da mi je bilo vroče. Ko je kres zagorel, smo se okoli zbrani ljudje kot je že v navadi panično začeli umikati nevzdržni vročini. Plamen je segal kakih 10 metrov v zrak in ko je zapihal veter proti nam, so ljudje kar kričali :D Ni bilo krize, razen morda za bogo cerkev v neposredni bližini, pa ravno so jo prenovili. Ne bom se čudil če bo čez en teden odpadla fasada :D
Imeli smo to čast, da nas je celo posnela ekipa 24 ur. O naših komentarjih raje nebi šel v podrobnosti, prav tako upam da nas ne objavijo :D Takoj ko se je novinarka obrnila stran, sem brezskrbno rekel: "ah ne rabte skrbet, takih bebcov kot smo mi ne bodo dajal na tv". Na žalost me je novinarka slišala in rekla: "zdej vas bom pa zanalašč objavla!" Upam da se je samo hecala :D

Sicer je bilo zanimivo kako smo bili požrešni. Sam sem sicer samo pozobal nekaj zelo dragocenih (beri: dragih) kokic, ostalim pa je bil to šele aperitiv. Sploh nisem štel koliko hotdogov so pojedli. Če bi bil zraven še Matic, bi pa po mojem še zmanjkalo hrane na štantu :P

Zanimiv je bil tudi naturistični WC, katega so s pridom uporabljane tudi ženske in kazale svoje bele riti iz grmovja :D

Ja, takle mamo. Na koncu jo je najslabše odnesel Primož, saj je večino kupljene hrane vrnil naravi. Osebno sem se malo "šparal", je pa razliko očitno nadomestila Katja, kar se je močno poznalo na njeni koordinaciji gibov (beri: hoji). Tako da še dobro, da smo imeli za domov prevoz.

Tipičen goreči prvi maj :)


2 komentarja:

Tim pravi ...

Am... nism mel sreče, res sm bil na 24 ur :D

M_S pravi ...

heh: "človk cel let dela, pol se pa prileže en frej dan" :))

sem dolg iskov, ampak sm našu :P