28 maj 2008

VROČE!

Danes je 30° C, pa se mi zdi ko da take vročine nisem še nikoli doživel (razen na morju). Verjetno razgret asfalt veliko pripomore. Sicer si ne predstavljam kako sem lani pri 34° C pregonil turo prek Sv. Jakoba...

Kakorkoli, danes sem odpisal še zadnji letošnji kolokvij (razen seveda če bo negativno) :) Sedaj pa intenzivni tedni izpitov. Najhujše me čaka že kar takoj, ali bolje rečeno v ponedeljek. Štirje dnevi in 50 strani skripte. Upam da bo šlo. Ko premagam to oviro se pa tempo umiri na 1 izpit na 8 dni. Kar nebi smelo biti problem spljoh. In tako se moj 3. letnik konča 8)

Za konec pa še nekaj (zame) zelo razburljivih podatkov :P Moj načrt MTB tur:
- Velika Milanja, 1099 m, 39 km, skupno vzpona 750 m (okolica Snežnika) **
- Kršičevec, 1092 m, 30 km, skupno vzpona 700 m (okolica Snežnika) **
- Slavnik, 1028 m, 43 km, skupno vzpona 800 m (slovenska Istra) **
- Jelenk, 1107 m, 29 km, skupno vzpona 932 m (okolica Idrije) **
- Icmanikova planina, 1480 m, 20 km, skupno vzpona 960 m (Kamniške alpe) **
- Kojnik in Golič, 890 m, 28 km, skupno vzpona 750 m (slovenska Istra) ***

Zaenkrat sem si splaniral "samo" teh 6, morda oziroma upam da jih prevozim še več. Zvezdice pomenijo težavnost od * do *****. Ampak to je mišljeno za športnike oziroma velja za tiste z vrhunsko kondicijo, ker men je že ** kr hudo :D No bom videl kako bo letos, glede na to da sem se nekoliko poučil o ustrezni prehrani, hidraciji in elektrolitih, ter zelo pomembnemu dihanju.

Če bo vreme primerno (kar verjetno bo) grem naslednji teden na Veliko Milanjo.
*skače od veselja* :))

14 komentarjev:

M_S pravi ...

se z veseljem kdaj pridružim .)

Tim pravi ...

ja js itak računam na to :)

A maš drug tedn kej cajta?

M_S pravi ...

mam, ker da si mel v mislih?

Tim pravi ...

kadarkoli sam ne v pondelk. Pa glede na to da je tura mal daljša in je precej vroče, bi blo fajn it zjutrej.

M_S pravi ...

ja to se strinjam. kdaj pa maš ti v mislih to "zjutrej"? 7? 8? 9?

Tim pravi ...

Glede na to da nism glih jutranji tip, bi js ob 8:00 odšel iz ljubljane in pol nekje ob 8:30 ali 9:00 bi se začela vozt. Da bi vsaj prve dve uri vzpona k poteka po odprtem terenu bla pod manjšim vplivom vročine. Pol je del poti po gozdu, kjer bi blo lepo hladno, naprej je pa večinoma samo še spust, torej ni važn če je vroče. Pa tale milanja je praktično treking tura tko da ti bo po mojem všeč.

M_S pravi ...

kul kul :) sj men ni problem zgodej ustat. se prav okol 8 iz lj. dobr *kul*
V bistvu zdj mal manj k sm se spomnu, da bo kr gužva tkole ob taki uri, ampak dobr. to je še najmnanjši problem =)

tkole je, moja mat je rekla, da v sredo rab avto k ma službo do 5. do kdaj je pol planiran da sva midva v lj? da vem če loh tud za sredo delam plane.

Tim pravi ...

Ja tkole:
8.00 odhod iz Lj (v zagorje ob pivki)
9.00 začetek
13.00-14.00 konec
14.00-15.00 prihod v Lj

M_S pravi ...

sliš se dobr *kul*
ti še sporočim dan. nekak tork al pa sreda, bo ok?

M_S pravi ...

po moje najboljš v pondelk ker naprej je neki dž napovedan. v bistvu dost dežja :D

Tim pravi ...

Ne bo šlo, v pondelk mam izpit. Upam da se napoved zboljša, po mojem bo najbolš v tork.

M_S pravi ...

aja točn. no jst tud upam, da bo šlo v tork. zaenkrat je sam dž napovedan od torka pa do četrtka. :/

M_S pravi ...

tork je dopoldne lep, baje ^^

Tim pravi ...

Hja upanje zadnje umre. Bova vidla kakšna bo še jutri napoved, pol greva pa magari mal bol zgodej od doma.